Web Analytics Made Easy - Statcounter


«فارست گامپ» با رای کاربران یک سایت سینمایی در یک نظرسنجی و پیش‌بینی، به عنوان بهترین فیلم از میان اسکاری‌های دهه ۹۰ میلادی انتخاب شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از گلدربی، در نتیجه یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین فیلم از میان برندگان اسکار در دهه ۹۰، «فارست گامپ» توانست این عنوان را از آن خود کند.

در میان برندگان جایزه اسکار بهترین فیلم در دهه ۹۰ شماری از بهترین فیلم‌ها جای دارند و در این میان «فارست گامپ» محصول ۱۹۹۴ توانست عنوان بهترین فیلم را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی از سوی سایت گلدربی انجام شد و از مخاطبان خواسته شد تا نظرات خود را به صورت آنلاین ابراز کنند. در این میان «فارست گامپ» با کسب ۵۵ درصد آرا بهترین فیلم این دهه نام گرفت.

بالاترین رای بعدی نصیب «سکوت بره‌ها» محصول ۱۹۹۱ شد و «تایتانیک» محصول ۱۹۹۷ با کسب ۱۲ درصد آرا فیلم سوم شد.

در مکان‌های بعدی به ترتیب «فهرست شیندلر» محصول ۱۹۹۳ با ۹ درصد آرا و «زیبای آمریکایی» محصول ۱۹۹۹ با کسب ۶ درصد آرا جای گرفتند.

«شجاع دل» محصول ۱۹۹۵، «نابخشوده» محصول ۱۹۹۲، «با گرگ‌ها می‌رقصد» محصول ۱۹۹۰ و «شکسپیر عاشق» محصول ۱۹۸۸ با ۲ درصد و یک درصد رای جای گرفته‌اند.

تنها فیلمی که حتی یک رای به دست نیاورد «بیمار انگلیسی» محصول ۱۹۹۶ بود.

«فارست گامپ» در سال ۱۹۹۴ توانست ۱۳ نامزدی اسکار را کسب کند و از این میان ۶ مجسمه را به خانه برد که شامل بهترین کارگردانی برای رابرت زمکیس، بهترین بازیگری برای تام هنکس، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین، بهترین جلوه‌های تصویری و بهترین فیلم سال بود.

این فیلم به یک پدیده فرهنگی در آمریکا بدل شد و در بازار داخلی ۳۲۹ میلیون دلار فروش کرد. فروش جهانی فیلم برابر با ۶۷۷ میلیون دلار بود.

true برچسب ها : سینماروهای انگلیسی «فارست گامپ» را انتخاب کردند تام هنکس در مرکز لینکن تقدیر می‌شود true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!