Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج – لردگان خبر داد.

به گزارش ایسنا - سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در راستای مقابله با افراد سودجو طرح مقابله با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این ارتباط ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک به حمل کالای قاچاق را در محور یاسوج - لردگان متوقف کردند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 341 دستگاه انواع گوشی هوشمند،5500 ثوب البسه زنانه، 75 جفت کفش اسپورت و 24 عدد هنذفری به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

ویدر پایان با اشاره به معرفی راننده اتوبوس به مرجع قضایی به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی به منظور حمایت از تولید داخلی و اشتغال، قاطعانه با افراد سود جو برخورد کرده و پس از تشکیل پرونده مراتب را به مقامات قضایی منعکس می‌کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران