Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: طرح نوروزی پلیس‌راه استان لرستان ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ استانها لرستان نظرات

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از آغاز طرح نوروزی پلیس‌راه استان خبر داد و اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس‌راه استان لرستان از 24 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح تمامی نیروهای پلیس‌راه استان در قالب اکیپ‌های خودرویی محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای استان لرستان حضور دارند و در این ایام به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان به کاهش تصادفات جاده‌ای در استان لرستان اشاره و عنوان کرد: در بهمن‌ماه امسال میزان تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 10 درصد کاهش همراه بوده است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان عنوان کرد: محدودیت تردد کامیون‌ها در برخی محورهای استان در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41450/P1336/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

سعید رازانی در حاشیه بازدید از پل در حال ساخت شوراب، مسیر خرم‌آباد به پلدختر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پل شوراب در مسیر شلوغ و پر ترددی قرار دارد و به نوعی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب واقع شده، از این‌رو ضرورت داشته هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که این پل تخریب شده بود، به منظور تسریع در احداث پل جدید، مکاتباتی با استانداری و دستگاه‌های مرتبط انجام گرفت.
مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به بازدید‌های مکرر از روند پیشرفت احداث پل جدید شوراب، تصریح کرد: پیمانکار پروژه باید هر چه سریع‌تر و طی ۲ ماه آینده کار را به اتمام برساند.
رازانی بیان داشت: تاخیر بیش از این از جانب بازرسی استان جایز نبوده و پیگیری‌های متعددی در جهت هر چه سریع‌تر شدن روند اجرایی پروژه انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور