Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:44:46 GMT

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به 44 خانوار مددجو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۹۳۶۰

پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن به 44 خانوار مددجو

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی سامانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های خانوارهای شهرنشین رشد روزافزون هزینه‌های اجاره مسکن و معضلات پیش روی آن است که فشار طاقت‌فرسایی را به خانوارها وارد می‌کند، گفت: کمیته امداد برای رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت خود در حوزه عمران اقدام به ساخت و تعمیر مسکن می کند و در مواردی که شرایط برای مددجو فراهم نباشد به خانوارهای تحت حمایت مستأجر خود مبلغی را به منظور کمک به پرداخت بخشی از اجاره مسکن واریز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه 44 خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه 19 از کمک هزینه اجاره مسکن بهره مند شدند، افزود: برای این تعداد خانوارهای مستأجری که اجاره نامه تمدید شده خود را به این نهاد ارائه داده اند 13 میلیون تومان از محل کمک های دولتی پرداخت شد.

سامانی همچنین به اهدای یک دستگاه بخاری گازی با ملزومات مورد نیاز به یک خانوار مددجو اشاره و بیان کرد: این بخاری با مشارکت یکی از نیکوکاران منطقه تهیه و به یکی از بانوان سالمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 با اشاره به اينكه انتظار است كه خيران با كمك‌هاي خود در تأمين و رفع بخشي از مشكل مسكن نيازمندان اين منطقه همكاري و مشاركت داشته باشند، گفت: نيكوكاران مي‌توانند با حضور در دفتر کمیته امداد منطقه 19 تهران و يا شماره‌گيري سامانه تلفني ۷۳۵۵ نسبت به مشاركت در تأمين مسكن خانوارهاي نيازمند اقدام نمايند.

انتهاي پيام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد