Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مسئول کمیته پرس سینه هیئت بدنسازی سیستان وبلوچستان در محور ایرانشهر –خاش هدف تیراندازی افراد شرور قرار گرفت و جان خود را از خبر ‌داد. آفتاب‌‌نیوز : رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر گفت: افراد شرور با لباس ملبس و پلیس نما، بامداد امروز خودروی محمد عنانی و شریف زاده از ورزشکاران بدنسازی استان را که از مسابقات ددلیفت شرق کشور در چابهار بازمی‌گشتند را در 35 کیلومتری محور ایرانشهر به خاش توقیف می‌کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد پرست افزود: این افراد شرور که انگیزه شان مشخص نیست این دو ورزشکار را به  گروگان می‌گیرند که دراین حین محمد عنانی تصمیم به فرار از دست گروگانگیران می‌گیرد‌.
وی گفت: افراد شرور به محمد عنانی حین فرار تیراندازی می‌کنند که وی بر اثر این تیراندازی جان خود را از دست می‌دهد‌.
محمد پرست همچنین گفت: افراد شرور و راهزنان پس از کشتن مسئول پرس سینه هیئت بدنسازی استان از محل متواری می‌شوند و شریف زاده نیز از چنگال آنها رها می‌شود.ایسنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان