Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پس از احياي بورگوراد، نخستين محصولي که اين کمپاني توليدش را آغاز کرد، شاسي‌بلندي به نام BX7 است که پلتفرم مشترکي با Senova X65 دارد. اين خودرو نخستين ‌بار در نمايشگاه ژنو 2015 رونمايي و توليدش از اواسط 2016 در پکن آغاز شد. ‏BX7 تنها يک پيشرانه دارد که از نوع 4 سيلندر توربو است. اين پيشرانه تحت ليسانس فوتون است اما خود فوتون آن را با همکاري ميتسوبيشي ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏BX7 بصورت استاندارد 5 نفره است اما با اين حال بورگوارد نسخه سه رديفه آن را هم با 6 يا 7 صندلي در اختيار مشتريان قرار مي ‌دهد. گران ‌ترين تيپ BX7 داراى امکانات مانند، شش ايربگ، سانروف پانوراما، تهويه سه ‌گانه اتومات، واي ‌فاي داخلي، نويگيشن، کنترل پايداري، ترمز پارک، 9 اسپيکر ( 6 اسپيکر استاندارد)، ورود بدون کليد ، استارت دکمه ‌اي،هشداردهنده خواب ‌آلودگي راننده، مانيتور 12.3 اينچي لمسي (8 اينچي لمسي استاندارد)، دوربين 360 درجه، دوربين عقب، نايت ويژن، سنسور باران، سنسو باد تاير، سنسور جلو و عقب، آينه عقب الکتروکروميک، آينه ‌هاي تاشو برقي با حافظه، دي‌لايت، اتولايت، چراغ‌هاي زنون چرخشي، مه ‌شکن جلو، نورپردازي داخلي، روکش چرم صندلي ‌ها و فرمان و تنظيم برقي صندلي ‌هاي جلو است.
در شرايط خريد نقدي بورگوارد BX7، قيمت بورگوارد BX7 برابر با 279 ميليون و 900 هزار تومان تعيين شده است که پس از پرداخت اين هزينه، مي‌توان 30 روز بعد اتومبيل خود را تحويل گرفت و در صورت عدم تحقق اين وعده، از خسارت تاخير 30 درصد بهره‌مند شد.
علاوه بر اين، شرايط فروش علي الحساب به صورت 2 مرحله‌اي و 3 مرحله ‌ي تعيين شده است
دومين شاسي بلند اين کمپاني تازه احيا شده، طراحي جذاب‌تري نسبت به برادر بزرگ‌ترش دارد.
در زير کاپوت بورگوارد BX5 پيشرانه 1.8 ليتري توربوشارژر با قدرت 190 اسب بخار در 5500 دور در دقيقه و گشتاور 280 نيوتن متر در 1750 تا 4500 دور در دقيقه قرار گرفته است. البته يک موتور 1.4 ليتري توربوشارژ با قدرت 140 اسب بخار نيز براي اين خودرو در دسترس قرار گرفته است. همچنين گيربکس 6 سرعته اتوماتيک در کنار پيشرانه 1.8 ليتري قرار مي ‌گيرد. بورگوارد BX5 مانند برادر بزرگترش، حداکثر 6 کيسه هوا براي سرنشينان جلو،‌ پرده‌ اي و جانبي خواهد داشت و سامانه ‌هاي کامپيوتري مختلفي هم براي جلوگيري از تصادف در نظر گرفته شده که از جمله آن ‌ها مي ‌توان به هشدار نقطه کور،‌ راهنماي تابلوهاي جاده ‌اي و هشدار خواب ‌آلودگي اشاره کرد. علاوه بر آن، دوربين 360 درجه نيز به رانندگان در هنگام پارک کردن خودرو کمک مي ‌کند.به گفته اولريخ والکر مديرعامل گروه خودروسازي بورگوارد اين برند با احياي تاريخ درخشان خود و با بهره گيري از لقبي که رسانه ها به توليدات آن داده اند يعني «لوکس دست يافتني»، به زودي تبديل به يکي از قطب هاي بزرگ توليد نسل جديد شاسي بلندها در اروپا خواهد شد و ايران نيز يکي از بازارهاي مهم و گسترده براي عرضه اين خودروها خواهد بود.
تکنولوژي به کار رفته در تاسيسات توليد نسل جديد خودروهاي بورگوارد بر مبناي استفاده از هوش مصنوعي در ماشين آلات خطوط توليد است که اولين خروجي هاي آن با کمک مهندسان و طراحان پورشه و بوش توليد شده، در اواخر سال 2017 وارد بازارهاي خاورميانه خواهد شد.مدل هاي هيبريدي و الکتريکي اين شرکت پس از اخذ مجوزهاي لازم به ايران وارد مي شوند. قطعات بکار رفته در اين خودرو ساخته شرکت بوش آلمان است و بهترين طراحان خودروهاي لوکس جهان طراحي اتاق و بدنه آن را بر عهده داشته اند.
اين خودروها با وجود ظاهر منحصر به فردي که دارند از قيمت مناسبي برخوردار هستند به همين دليل رسانه هاي جهان محصولات اين شرکت را لوکس هاي دست يافتني توصيف مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار در یک هفته اخیر ریزشی بوده و حال در روز پایانی هفته، نوسان قیمت‌ها اندک شده است. فعالان بازار اعتقاد دارند که در حال حاضر بازار خرید و فروش خودرو با وجود روند کاهشی، خیلی داغ نبوده و تعداد خرید و فروش‌ها پایین است.

به اعتقاد آن‌ها، بازار خودرو به سمت رکود رفته است و همچنان قیمت‌ها نسبت به آنچه در دی و بهمن داشتیم، بیشتر است.

کارشناسان بازار خودرو تاکید دارند عرضه بیشتر و در دسترس بودن خودروهای جدید برای خریداری می‌تواند نرخ‌ها را کاهشی کند؛ متاسفانه طی ماه‌های گذشته این عرضه نیز زیاد نبوده و بهتر است اگر می‌خواهیم قیمت‌ها کاهشی باشد، میزان تزریق خودرو به بازار تسهیل شود.

آخرین قیمت‌ها در بازار

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با قیمت ۳۴۶ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۸۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۴۵ میلیون تومان و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم بدون تغییر، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899612

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول