Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنسرت آیهان و بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو سه خواننده از جمهوری آذربایجان به تهیه کنندگی یاشارآذرتاش جمعه شب چهارم اسفند ماه با اجرای قطعاتی از موسیقی منطقه آذربایجان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در ابتدای برنامه آیهان روی صحنه رفته و گلچینی از قطعات آلبوم خود «مارال» را به اضافه چند قطعه ماندگار آذری اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعد از اجرای این قطعات گفت: بسیار خوشحالم که مردم شریف ایران علی الخصوص آذری ها برای بار دیگر با استقبال از این اجرا باعث تمدید آن شدند. امیدوارم لایق این مقدار محبت از سوی مردم باشم. من این روزها مشغول کار روی آلبومم هستم و به زودی این اثر را روانه بازار خواهم کرد.

بعد از اتمام صحبت های این خواننده قطعه «او گوزه ل خانمدی» اجرا و پس از آن نوبت به بال اوغلان خواننده آذربایجانی رسید .وی در این کنسرت که از حال و هوای شادی برخوردار بود قطعات «آی اوچان قوشلار»، «شلاله»، «آنا»، «نه دندیر» را اجرا کرد.

بعد از این بخش نوبت به اجرای لچین حسین اف رسید که وی در این بخش قطعات «ائولنمیره»، «داغلارا گنده»، «بابام»، «بیرمارال» و «آنا» را اجرا کرد. در بخش پایانی نیز نامیق قاراچوخورلو خواننده مطرح آذربایجانی که مخاطبات او را با کلیپ «روایت» می‌شناختند با تشویق تماشاگران به اجرای برنامه‌ خود پرداخت. این هنرمند قطعات «قلبیمده ووردو»، «پاپانین گول بالاسی»، «بورابیلم هارادی» و «روایت» را اجرا کرد.

کنسرت آیهان و 3 خواننده از جمهوری آذربایجان به تهیه‌کنندگی یاشار آذرتاش توسط شرکت «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان و همراهی ارکستر ریحان به سرپرستی حجت مبذول اجرا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم) طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم) طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)