Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:36:47 GMT

تریبون های نماز جمعه نماد وحدت جامعه است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۹۶۴۲

تریبون های نماز جمعه نماد وحدت جامعه است

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون های نماز جمعه نماد بارز وحدت و انسجام همه گروه ها و تقویت اقتدار ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی روز شنبه در گردهمایی ماهیانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تریبون های نماز جمعه همواره مردم را به وحدت و امید هدایت کرده اند که این مهم بسیار ارزشمند و مطلوب محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه ائمه جمعه با فهم و درایت بالای خود و با آگاهی نسبت به مسائل جامعه موضوعات خود را در تریبون ها اعلام می کند بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ار اتفاقاتی که اخیرا در کشور به وجود آمده بود، عنوان کرد: در بحث اتفاقات اخیر یه دلیل اینکه از دی ماه اعتراضاتی در کشور به وجود آمده بود سیاست کشور رسیدگی به این اعتراضات با آرامش بود ولی نمی توان در مقابل اتفاقات اخیر و به شهادت رساندن تعدادی از افراد نیروی انتظامی و بسیجی سکوت کرد و باید با قاطعیت با آنها برخورد کرد.

زرآبادی گفت: برای رسیدن به موضوع عدالت ابتدا باید بتوانیم برنامه ها و اقدامات ضد عدالت را به مرور زمان از بین برده و پس از آن به عدالت و اجرای درست آن نزدیک شویم.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: کشور ایران یکی از کشورهای ثروتمند در زمینه منابع و ظرفیت‌ها می باشد ولی متاسفانه در زمینه های مختلف اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

وی افزود: تمامی مردم ایران باید بتوانند در کشور نظرات و اندیشه های خود را به صورت آزادانه مطرح کنند که خوشبختانه این مهم تا حدود زیادی در دفاتر مراجعات مردمی نمایندگان مجلس مشاهده می شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است که تمامی تلاش خود را می کنیم که به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهیم.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری طرح‌های اقتصادی و زیست محیطی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه حفظ باغ‌های قصردشت ابتدا به آب نیاز دارد، اظهار داشت: آبیاری باغ‌های قصردشت غرقابی است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان منابع آب ویژه باغ‌های قصردشت را تامین کرد، افزود: ساختمان‌های بلندمرتبه در جوار باغ‌ها موجب وسوسه باغداران شده است. عمر طرح باغ‌های قصردشت 10 سال بوده و باید پس از آن بازنگری می‌شده، اما در 24 سال گذشته این مهم انجام نشده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان باغ‌ها را علمی‌تر اداره کرد، گفت: با توجه به تحولات اجتماعی و تغییرات جمعیتی در کلانشهر شیراز و حتی تغییرات اقلیمی، باید باغ‌های قصردشت بازنگری اقتصادی و زیست محیطی شوند.

پاک‌فطرت از رسانه‌ها خواست که در دور دوم انتخابات مجلس، مردم را تشویق به حضور کنند تا نماینده با قدرت بالاتری به مجلس راه یابد.

وی معتقد است که اخذ بودجه بیشتر با چانه‌زنی بیشتر همراست و بیش از 50 درصد لابی یک نماینده هم به میزان رأی وی بستگی دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی، گفت: بیشترین ضرر با افزایش تورم، ابتدا متوجه خود دولت است، چرا که ه رچه اجناس گرانتر شود، تورم هم بالاتر می‌رود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه دولت باید روی یک سری نیاز‌های جامعه یارانه اختصاص دهد، عنوان کرد: امروز آموزش، درمان و مسکن حداقل 50 درصد زندگی را پوشش می‌دهد. وقتی دخل و خرج با هم همخوانی نداشته باشد بهره‌وری کاهش می‌یابد و رشد اقتصادی مدنظر حاصل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز بخشی از مسائل جامعه، جامعه‌شناسی است، لذا باید اقتصاددانان بیایند و نظر بدهند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت