Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@07:43:42 GMT

اعتراض داریوش فرهنگ به سوءاستفاده آمدنیوز از اظهاراتش +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۹۷۲۳

اعتراض داریوش فرهنگ به سوءاستفاده آمدنیوز از اظهاراتش +فیلم

‍‍‍‍‍‍

صراط: داریوش فرهنگ کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون اوایل دی‌ماه در برنامه‌ی "من و شما" که از شبکه‌ی شما پخش می‌شود حاضر شد. وی در این برنامه از برخی مشکلات مدیریتی کشور انتقاد کرد و از مردم خواست که حل معضلات کشور را از مسئولین مطالبه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به دلیل اینکه این برنامه در اولین شب شروع آشوب‌ها پخش شد، برخی از رسانه‌های ضد انقلاب از جمله کانال معاند آمدنیوز، این سخنان داریوش فرهنگ را با عنوان حمایت وی از آشوب‌ها و تحریک مردم به ادامه اغتشاشات منعکس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای آن‌ها در صورتی بود که صحبت‌های فرهنگ، فقط یک اننقاد ساده‌ به برخی از روش‌های مدیریتی مسئولان بود.

این بازیگر و فیلمساز مطرح کشور به تازگی در سخنانی، به اقدام این رسانه‌های معاند واکنش نشان داده و آن را مضحک، نابخردانه و ناجوانمردانه دانسته است. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفته است که این موضوع دور از انتظار نیست زیرا کار این رسانه‌ها همین است؛ یعنی مدام به دنبال این هستند که مسئله‌ای را پیدا کنند و با استفاده از آن جو را متشنج کنند.

در ادامه صحبت‌های داریوش فرهنگ در واکنش به این اقدام رسانه‌های معاند را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه اصل سخنان داریوش فرهنگ که رسانه‌های ضد انقلاب از آن سوءاستفاده کردند را مشاهده می‌کنید. در این ویدئو به وضوح مشخص است صحبت‌های وی فقط یک مطالبه‌ی معمولی از مسئولان برای حل مشکلات بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد