Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:43:12 GMT

سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی ارتقاء یافت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۹۸۰۸

سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی ارتقاء یافت

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری از ارتقای سرکلانتری این شهرستان به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور افزود: این امر در راستای پیگیری های صورت گرفته و مطالبه به حق مردم در خصوص ارتقای ساختار نیروی انتظامی این شهرستان از سرکلانتری به ستاد فرماندهی، با مساعدت سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور، محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می شود، اما متاسفانه سال های متمادی، نیروی انتظامی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشت که پاسخگوی نیازهای این شهرستان نبود و مردم انتظار داشتند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته تری انجام شود.
وی بیان کرد: توجه به مطالبات مردم و تحقق خواسته های آنها، از اصول اساسی دولت تدبیر و امید بوده، بر این اساس از همان نخستین روزهای استقرار دولت، سعی در تحقق این امر بود.
شهرستان ری با وسعت 2 هزارو 70 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 900 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر