Web Analytics Made Easy - Statcounter


مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه لاک پشت پرنده فردا یکشنبه ۶ اسفند با اهدای این نشان به بهروز غریب پور و گلی امامی برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، آیین ششمین دوره اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده، نشان طلا و نقره به پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و نشان ویژه به چهره‌های موثر کتاب کودک عصر فردا یکشنبه ۶ اسفند در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین بهروز غریب پور به عنوان هنرمند، نویسنده و مدیرفرهنگی که نقش مهمی در افزایش فضاهای فرهنگی برای کودکان ونوجوانان جنوب شهر تهران داشته و هم چنین به دلیل تالیف کتاب‌های معتبر در معرفی هنر و خصوص هنرهای ایرانی به کودکان و نوجوانان و  گلی امامی به عنوان مترجمی پیشرو که بخش مهمی از کتاب‌های مهم ادبیات نوجوانان ایران را به فارسی ترجمه کرده، نشان ویژه دریافت می‌کنند.

لاک‌پشت پرنده فهرستی از کتاب‌های برتر هر فصل، برای کودکان و نوجوانان ایرانی است. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان، با بررسی کتاب‌های هر فصل، انتخاب می‌کنند. افزون بر این هیئت داوران لاک‌پشت پرنده، کتاب‌های برگزیده‌ی هر سال را نیز انتخاب و به کتاب‌های برگزیده نشان‌های طلایی و نقره‌ای اهدا می‌کنند.

ششمین دوره اهدای نشان طلا ونقره لاک‌پشت پرنده فردا یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۸ در فروشگاه مرکزی شهرکتاب واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از خیابان شهید مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می شود.

در این مراسم هم چنین بیش از ۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم حضور دارند که با کودکان و نوجوانان و والدینشان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و کتاب‌هایشان را برای آنان امضا می‌کنند.

true برچسب ها : ادبیات کودک و نوجوان بهروز غریب پور شهر کتاب مرکزی لاک پشت پرنده true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 6094402 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز