Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:  اعزام راهیان نور دانش‌آموزی را هم داریم که امسال از ۲۰ مهرماه آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد و در این مدت اعزام ۸ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را داریم. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 15 تا 17 اسفندماه اعزام راهیان نور دانشجویی را در برنامه داریم که اعزام دو گروه از خواهران و یک گروه از برادران در این راستا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشجویان که در قالب سه گروه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند در اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی در خرمشهر، اردوگاه شهید زین‌الدین در اندیمشک و اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز که همگی در استان خوزستان واقع شده‌اند مستقر می‌‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در جریان این اردوها دانشجویان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی والفجر هشت، محل عملیات فتح‌المبین، شلمچه، هویزه و خرمشهر در استان خوزستان دیدن می‌کنند و از نزدیک با این مناطق آشنا شده و با شهدا انس می‌گیرند.

گلشن‌زاده بیان کرد: علاوه بر اعزام راهیان نور دانشجویی اعزام راهیان نور دانش‌آموزی را هم داریم که امسال از 20 مهرماه آغاز شده و ادامه دارد به طوری که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام گروه‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی تا 15 اسفندماه امسال ادامه دارد و در این مدت اعزام 8 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را داریم.

وی ادامه داد: هر یک از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی متشکل از 240 دانش‌آموزه بوده که با اعزام یک راوی و یک روحانی دانش‌آموزان اعزامی توسط هر یک از این اتوبوس‌ها را به منظور این سفر سرشار از معنویت همراهی می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: اعزام راهیان نور مردمی و عمومی هم از دیگر موارد اردوهای راهیان نور است که از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد و مردم با شور و اشتیاق فروانی به صورت خودجوش برای شرکت در این اردوها اقدام کرده و به این مناطق سفر می‌کنند.

گلشن‌زاده عنوان کرد: برگزاری این اردوها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در واقع ارتباط میان نسل جوان با شهدا و مسیر زندگی آنها را تقویت کرده و سبب می‌شود تا جوانان ما بهتر حوادث آن زمان و تلاش‌هایی که برای حفظ این مرز و بوم شده را درک کنند و برای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی بیشتر بکوشند.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین اهداف اعزام این گروه‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌توان به تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب اشاره کرد که تاثیر به‌سزایی در تقویت اعتقادات و روحیه معنویت و دفاع از آرمان‌ها انقلاب توسط این قشر دارد.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ محمد محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنا داریم که در راستای افتتاح اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۳، سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار استان را به این اردوها اعزام کنیم.

وی گفت: در این راستا این بسیجیان را به منطقه «بازی دراز» اعزام خواهیم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: این برنامه طی هفته آینده و در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمودوند، تأکید کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه خوبی را در این منطقه با حضور خانواده معظم شهدا داشته باشیم.

کد خبر 6092635

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور