Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@15:34:10 GMT

فرهنگ ایثار ضامن اقتدار ایران است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۰۸۷۳

فرهنگ ایثار ضامن اقتدار ایران است

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه در همایش "ایثار، زبان صلح جهانی": گفت: ایران با وجود برخورداری از تسلیحات نظامی، با دارایی ارزشمندی هچون حضور مردم ایثارگر از سایر کشورهای منطقه متمایز شده است.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین هرسیج امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم با اشاره به اینکه به گفته امیرالمومنین (ع) حوادث عبرت‌انگیز بسیار است، اما افرادی که از رویدادها عبرت می‌گیرند اندک هستند، اظهار کرد: بعد از چندین صده شاهد شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی در حدود ۴۵ سال پیش بودیم که هیچ فردی تصور نمی‌کرد بر دشمنان خود پیروز شود، اما امروز به رغم تمام تهدیدات، تحریم ها و فشارها، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه‌ای شناخته می‌شود.

وی افزود: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست؛ ابرقدرت‌های جهان جرئت انجام چنین حمله‌ای به منافع آمریکا ندارند و سابقه ندارد ملتی بعد از ۴۵ سال به این قدرت دست پیدا کند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه پس از اتفاقات رخ داده در غزه، شاهد ایجاد تغییر در افکار عمومی جهان از جمله دانشگاهیان هستیم، تصریح کرد: افراد بسیاری در این مسیر شهید شدند، اما اسرائیل و حامیان او به اهداف خود نرسیدند.

هرسیج با اشاره به اینکه نقش دانشگاهیان در هر دو عرصه سخت افزاری و قدرت نرم کلیدی است و باید نقشی پیشتازی داشته باشند، ادامه داد: عملیات پهپادی و موشکی که سپاه اسلام در این حد وسعت و گستردگی انجام داد، ابهت رژیم صهیونسیتی و ۱۰ کشوری که از آن حمایت کردند را در هم شکست و این موضوع حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان ما در عرصه‌های فضایی، پهپادی و موشکی با انجام اقدامات بزرگ علمی و بومی به اقتدار نظام کمک کردند، گفت: کمک به توسعه کشور در ابعاد مختلف از جمله وظایف بر عهده دانشگاهیان است؛ بزرگترین گروه مرجع در استان، استادان و اعضای هیئت علمی هستند که بر جوانان و نوجوانان دانشگاهی نفوذ دارند.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: دانشگاهیان می‌توانند در ادراکات، احساسات و ارزش‌ها تغییر ایجاد کنند، اما این اتفاق زخ نمی‌دهد مگر اینکه این افراد به علم، دانشگاه، فهم، بصیرت و روشن‌گری مجهز باشند و بتوانند به شبهات دانشجویان پاسخ دهند.

کد خبر 749466

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد