Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین گفت: از مهمترین مشکلات در شهرستان هرسین نبود اماکن اقامتی است و شهروندان هرسینی واحدهای مازاد و بلا استفاده خود را در ایام تعطیلات به این امر اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد تسهیلات سفر های نوروزی شهرستان هرسین به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار  شهرستان هرسین بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و معرفی توانمندی های شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: رونق بخشیدن به فضای کسب و کار ، معرفی جامع ظرفیت های مهم تاریخی و گردشگری و پذیرایی از مسافران نوروزی می بایست بصورت جدی در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 شاه آبادی همچنین بر ارتقاء وضعیت بهداشتی اماکن عمومی ، تاریخی و گردشگری در قبل و زمان تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

 فرماندار هرسین عنوان کرد: از مهمترین مشکلات در شهرستان هرسین نبود اماکن اقامتی است و از شهروندان هرسینی درخواست می‌شود واحدهای مازاد و بلا استفاده خود را در ایام تعطیلات به این امر اختصاص دهند.

فرماندار هرسین بیان داشت: ادارات خدمات رسان باید با توجه به ایام باقیمانده تا شروع تعطیلات و سفرهای نوروزی نسبت به آمایش تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 بررسی مصوبات جلسه گذشته، نصب تابلوهای راهنمایی برای گردشگران و تشکیل اکیپ های ویژه بازرسی از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد