Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:18:32 GMT

سقوط وحشتناک ستاره جوان رئال در 154 روز

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۱۵۷۹

سقوط وحشتناک ستاره جوان رئال در 154 روز

دنی سبایوس، 154 روز همه را امیدوار کرد که رئال خریدی فوق العاده را در خط میانی انجام داده است اما.....

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال بود که رئال در رقابت با بارسلونا توانست دنی سبایوس را با رقم 16.5 میلیون یورو به خدمت بگیرد. سبایوس به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 ساله های اروپا و با امیدواری های فراوان به رئال پیوست ولی پس از گذشت چند ماه، او به نیمکت نشینی دائمی تبدیل شده و در بازی قبلی رئال برابر لگانس، حضور تنها 29 ثانیه ای او در زمین، بسیار خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سپتامبر گذشته زیدان به سبایوس در بازی مقابل آلاوس اعتماد کرد و از ابتدا به وی میدان داد. او در پیروزی 1-2 رئال، سه بار شوتزنی کرد و هر دو گل رئال نیز توسط او به ثمر رسید تا بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

 

سبایوس سپس بازی برابر ایبار، فوئن لابرادا و تاتنهام را تجربه کرد ولی نتوانست درخشش قبلی را تکرار کند. آخرین بازی او در لالیگا برای رئال تا پیش از چهارشنبه گذشته، به بازی با سویا در اواخر سال میلادی 2017 بر می گشت که رئال 5-0 پیروز شد. او سپس به مدت یک ماه مصدوم بود و پس از هفته ها، همین چهارشنبه اخیر برابر لگانس تنها 29 ثانیه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

 

سبایوس در این فصل تنها با 688 دقیقه حضور در میدان برای رئال، از این حیث تنها بالاتر از وایه خو قرار می گیرد؛ در حالی که 154 روز پیش و پس از حضوری فوق العاده برابر آلاوس، کمتر کسی تصور می کرد که چنین سرنوشتی در انتظار ستاره اهل سویا باشد.

 

سبایوس امشب در فهرست 19 نفره رئال برای بازی با آلاوس حضور دارد و شاید تکرار درخشش برابر این تیم، البته در صورتی که زیدان به وی میدان بدهد، بتواند شرایط بسیار بد کنونی را برایش تغییر دهد.

 

 

دنی سبایوس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با برتری 3-0 برابر کادیز و سپس شکست بارسا از خیرونا توانست قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را جشن بگیرد. رئال با خیرونا 13 و با بارسا 14 امتیاز به فاصله 4 هفته تا پایان لیگ اختلاف دارد و قهرمانی‌اش قطعی شده است.

وقتی از کارلو آنچلوتی در مورد تعیین‌کننده‌ترین لحظه فصل رئال سوال شد، او پاسخ قاطعی داد. کارلتو فورا گفت: «گلی که جود بلینگام به بارسا در برنابئو زد. آن واقعا لحظه سرنوشت‌سازی بود و ما را به سمت قهرمانی برد. نیاز بود به او امروز دقایقی بازی بدهم. خوشبختانه با ورودش گلزنی هم کرد و این همان چیزی بود که انتظار داشتم. بلینگام برابر بایرن در بهترین فرم خواهد بود.»

کارلتو در مورد دلیل تعویض آردا با وجود اینکه او نمایشی خوب داشت نیز گفت: «چون کاری که باید را در زمین انجام داده بود و می‌خواستم جود بلینگام را به زمین بفرستم. هدف این بود که جود قبل از بازی برگشت با بایرن دقایقی به میدان برود و در شرایط بازی قرار بگیرد. به من پول نمی‌دهند تا به بازیکنان جوان میدان بدهم. من در رئال هستم تا تیم را قهرمان کنم و بهترین تصمیمات را بگیرم. آردا جوان است و نشان داد که آینده‌ای درخشان در رئال خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز