Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 5 اسفندماه با ابراز تأسف از حرکت سخیفی که طی چند روز اخیر تصاویر و تمثال شهدا در برخی خیابان‌های شهر شیراز برچیده‌اند، گفت: مگر شهدا برای آسایش و امنیت ما نرفته‌اند و به شهادت نرسیدند و مگر به‌واسطه همین رشادت‌ها نبوده که برخی‌ها به پست و مقام رسیده‌اند و مگر شهدا چه تهدیدی هستند!
وی افزود: سادگی است که این اقدام را با تعویض و بازسازی تصاویر شهدا توجیه کنیم، چرا در بلوار رحمت و چمران این تصاویر نیست!
مصطفوی با بیان اینكه متأسفانه برخی به‌دنبال ارزش‌زدایی هستند، گفت: باید دعا کنیم که همه ما از مسیر شهدا غافل نشویم چرا که به خاطر شهدا در کمال آرامش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: درست در زمان شب قبل از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم این اتفاق در شیراز رخ داد که جای تأمل دارد! در حالی كه مادر شهدا با همین عکس‌های نقش بسته در خیابان به یاد عزیزشان عشق و ذوق می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت مقررات زدایی، از امروز باید دستورالعمل‌های جدید در درگاه ملی مجوز‌ها بارگذاری شود گفت: سازمان دامپزشکی به زودی  دستور العمل جدید فواصل و حرایم بهداشتی را به استان‌ها ابلاغ  خواهد کرد.


بعد از ۵۰ سال در جلسه‌ای ۴ ساعته در سازمان دامپزشکی کشور با حضور همه دست اندرکاران و صاحب نظران قانون فواصل بهداشتی بازنگری شد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و مشارکت مردمی نتیجه این جلسه بود.


اما با توجه به صحبت های  رئیس سازمان دامپزشکی کشور و با پایان یافتن مهلت هیئت مقررات زدایی هنوز دستورالعمل جدید نهایی نشده است.

طبق آمارهای وزارت جهاد کشاورزی تاکنون بیش از 4 هزارو 400 متقاضی مجوز کسب و کار تولیدات دامی به خاطر آنچه فواصل بهداشتی نامیده می شود بلاتکلیف مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)