Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بناب از عدم استفاده ظرفیت‌های گردشگری بناب برای جذب گردشگر انتقاد کرد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، امین رفیعی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب با انتقاد از بی‌توجهی به توسعه صنعت توریسم در شهرستان بناب، اظهار داشت: متاسفانه از ظرفیتهای گردشگری بناب و اماکن دیدنی و تفریحی با وجود 63 اثر ثبت شده ملی برای توسعه گردشگری و درآمدزایی استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بناب گفت: وجود روستاهای هدف گردشگری مانند توتاخانه و صور، مناطق گردشگری قره‌قشون و سد دوش و تالاب قره قشلاق، مساجد تاریخی و موزه‌های شهرستان از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر بر خوردار هستند.

وی افزود: در پاره‌ای از موارد حتی شهروندان بنابی نیز با برخی از آثار تاریخی شهرستان بیگانه هستند و نیاز است تا اداره میراث فرهنگی در جهت شناساندن این آثار نهایت تلاش خود را معمول دارد.

فرماندار بناب با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره کباب بناب به‌صورت بین‌المللی در هفته اول شهریور سال 97 برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی شرایط خاصی دارند و باید تمام ادارات شهرستان به‌خصوص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کنار مدیریت شهرستان اقداماتی چون زیر ساخت‌ها، تبلیغات و اعتبارات مورد نیاز را تامین کند.

رفیعی افزود: بدلیل طولانی شدن ثبت دبیر خانه ملی کباب در بناب عده‌ای از افراد سودجو در سایر استان‌ها با عرضه کباب نامطلوب برند این غذای سنتی را زیر سوال می‌برند.

وی بازرسی های مستمر از کباب پزان شهرستان را خواستار شد و گفت: با افراد متخلفی که قصد توزیع کباب نامناسب را داشته باشند بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
   
انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس