Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ پسر جوان که راننده یک بنز را ربوده و از او زورگیری و ماشینش را نیز سرقت کرده بودند امروز صبح در دادسرای ویژه سرقت بازجویی شدند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ۲۵ بهمن ماه بود که مردی با حضور در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از سه متهم جوان به اتهام سرقت خودروی بنزش که مدل c۲۰۰ بود شکایت کرد.

پس از این ماموران انتظامی ماموریت یافتند متهمان این پرونده را بازداشت کنند و پس از بازداشت متهمان پرونده بالاخره روز جاری هر سه متهم که شناسایی و بازداشت شده بودند در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تحت بازجویی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کامران درباره جزئیات سرقت خودروی بنز به بازپرس پرونده گفت: من با فرشید و رسول دوست هستم، شبی که سرقت انجام شد در منزل فرشید در کرج بودم و با دوست‌دخترم سهیلا چت می‌کردم که سهیلا به من گفت: فردا روز ولنتاین است و باید با هم بیرون برویم و خوش بگذرانیم.

وقتی موضوع را به فرشید گفتم او گفت: برای دوستش میترا کادو نخریده و پولی ندارد، به همین دلیل با هم تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و هر جور شده با تهیه مبلغی برای سهیلا و میترا کادو بخریم.

متهم در ادامه گفت: من قصد داشتم برای سهیلا انگشتر بخرم و فرشید می‌خواست برای میترا یه عروسک بخرد، اما فقط درحد رفتن به تهران پول داشتیم.

فرشید یک چاقو از خانه برداشت و همراه هم از خانه خارج شده و با مترو به تهران آمدیم، زمانیکه به تهران آمدیم با پرس‌وجو خودمان را به شمال شهر رساندیم و به خیابان گاندی رسیدیم.

البته هدف خاصی نداشته و فقط در خیابان قدم می‌زدیم تا اینکه چشم‌مان به یک بنز سفید رنگ خورد که داخل آن یک پسر و دختر جوان بودند، زمانیکه آن‌ها را دیدیم عقده‌هایمان بیشتر شد.

در آن لحظات، پسر جوان از خودرو پیاده شد و به طرف عابربانک رفت.

کامران در ادامه در زمینه نقشه سرقت شان گفت: فرشید به سرعت به سمت خودروی بنز رفت و به محض اینکه در عقب خودروی بنز را باز کرد، دختر جوان ترسید از خودرو پیاده شد و فرار کرد، در همین حین فرشید به سمت راننده بنز که داخل پیاده‌رو بود، رفت و او را به داخل خودرو کشاند، من نیز سوار بنز شدم، داخل بنز به پسر جوان ماجرا را تعریف کردیم و او خودش گردنبد طلایی را از گردنش درآورد و به ما داد، اما من و فرشید طمع کردیم و تلفن همراه راننده و دختر جوان را که داخل خودرو جا مانده بود برداشتیم.

با اینحال بازهم قانع نبودیم و به صاحب بنز گفتیم می‌خواهیم که خودرو را به ما بدهد که او قبول کرد و گفت: بنز را به ما می‌دهد و از ما خواست که پس از دو ساعت گشت و گذار با خودروی بنز، خودرو را در مکانی رها کنیم و او گفت: از ما شکایت نمی‌کند.

این متهم که رانندگی با بنز را بلد نبود در ادامه گفت: ما نحوه رانندگی با خودروی بنز که از نوع c۲۰۰ بود را بلد نبودیم و از راننده، نحوه رانندگی را پرسیدیم و او به ما آموزش داد چطور باید خودرو را برانیم در نهایت راننده را از خودرویش پیاده کردیم و راهی کرج شدیم، فرشید مرا به منزلم رساند و خودش با خودرو رفت.

کامران به علی وسیله ایردموسی گفت: صبح روز بعد با فرشید تماس گرفتم و او با بنز دنبال من آمد و با هم به یک قهوه‌خانه در کرج رفتیم و آنجا حمید نیز به ما ملحق شد، بنز را در مکانی پارک کردیم که یک کانکس پلیس آنجا قرار داشت، دقایقی بعد حمید به قهوه‌خانه آمد و ما سفارش دادیم.

دقایقی نگذشته بود که مأموران پلیس به داخل قهوه‌خانه آمده و پرسیدند خودروی بنز متعلق به چه کسی است که هیچ کس پاسخ نداد و مأموران جیب یکی یکی افراد داخل قهوه‌خانه را گشتند و در نهایت سوئیچ بنز را از داخل جیب فرشید پیدا کرده و ما را بازداشت کردند، من هیچ سابقه کیفری ندارم.

در انتها متهم دیگر نیز ماجرا را به همان نحو تعریف کرد و دیگری نیز مدعی شد که در سرقت حضور نداشته و فقط اموال سرقتی را خریداری کرده است بدون اینکه بداند آن‌ها سرقتی بوده اند. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم