Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@15:55:41 GMT

«خداحافظ سالار» به پویش روشنا آمد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۱۹۵۳

دبیر این پویش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این پویش که این بار به صورت مشترک با پویش «کتاب و زندگی» برگزار می‌شود، به کتابی پرداخته است که هم جنبه داستانی و هم تاریخ شفاهی دارد.

محمد شفیعی گفت: این کتاب، هم «فرهنگ ایثار و شهادت» و هم «موضوع خانواده و سبک زندگی» را مد نظر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کتاب، جذابیت خاصی دارد به طوری که هرکسی بیست صفحه اول آن را بخواند با آن ارتباط برقرار می‌کند و قادر به زمین گذاشتنش نیست.

دبیر پویش کتاب روشنا گفت: این کتاب نخستین بار در سال ۱۳۹۵ با قیمت ۱۷ هزار تومان منتشر شده بود که ما در این مسابقه سعی کرده ایم برای اینکه مخاطبان بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند، آن را با تخفیف خوبی در سایت روشنا. دات. آی. آر قرار دادیم.

وی افزود: ما علاوه بر این که مسابقه‌ای به صورت پرسش و پاسخ تنظیم کرده ایم، جنبه ترویجی هم در نظر داشتیم به صورتی که مخاطبان می‌توانند از کتاب‌ها، فیلم و عکس تهیه کنند و در صفحه اجتماعی خود بگذارند.

شفیعی گفت: پویش کتابخوانی روشنا تا سوم خرداد ۹۷ ادامه دارد و نتایج هم بعد از پایان پویش اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به سابقه پویش مطالعاتی روشنا افزود: نزدیک به پنج سال است که این پویش به همراه پویش «کتاب و زندگی» فعالیت و کتاب‌هایی فاخر را به مردم معرفی می‌کند.

شفیعی گفت: تاکنون کتاب‌های دختر شینا، من زنده ام، نامیرا، ملاصالح و آن ۲۳ نفر در پویش روشنا به مخاطبان معرفی شده است.

دبیر پویش مطالعاتی روشنا افزود: وجه مشترک این کتاب‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت بوده است، پویش مطالعاتی روشنا باعث شده تا این کتاب‌ها گاهی به صد نوبت چاپ برسند و به نوعی فرهنگ شهادت در جامعه ترویج شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت