Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوره آموزش مقدماتی قرائت تحقیق و ترتیل قرآن با کارشناسی قاریان ممتاز و بین المللی در مکتب القرآن پایگاه شهید چمران قم برگزار می‌شود.
این دوره در دو سطح مقدماتی و تخصصی در روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 21 با کارشناسی قاری مهدی فروغی، همراه با بیان تفسیر توسط سیدابوالفضل حکیمی و در روزهای سه‌شنبه از ساعت 17 تا 19 با حضور محمدمهدی جعفری برقرار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان برای شرکت در این دوره باید فایل صوتی تلاوت ترتیل و یا تحقیق خود را، به شماره تلگرام 09038750703 ارسال نمایند.
فایل تلاوت ارسال باید با فرمت mp3 و حداکثر 5 دقیقه باشد. همچنین ضروری است نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، نوع تلاوت(تحقیق یا ترتیل)، تقلیدی یا غیرتقلیدی بودن تلاوت ارسالی و آدرس آیات تلاوت شده همراه فایل ارسال شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های می‌توانند از اول تا 20 اسفند ماه 1396 به نشانی‌های قم، خیابان انقلاب انتهای کوچه عشقعلی (شماره 5)، گذر جدا و قم، 45 متری عمار یاسر، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر، انتهای کوچه شهیدان انصاری مراجعه و ثبت نام کنند. همچنین اطلاعات و توضیحات تکمیلی بیشتر در کانال تلگرامی جلسه قرآن چمران درج خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری