Web Analytics Made Easy - Statcounter

ال‌جی از پیشرفته‌ترین سیستم تهویه گرمایش و سرمایش یعنی MULTI V ۵ رونمایی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت های ال جی الکترونیکس و گلدیران روز پنجشنبه سه اسفندماه از جدیدترین محصول تهویه صنعتی ال‌جی یعنی MULTI V 5 رونمایی کردند. این محصول در حضور مدیران شرکت‌های ال‌جی و گلدیران و اهالی رسانه در هتل پارسیان آزادی به نمایش گذاشته شد و قابلیت‌های متنوع و خاص آن برای علاقه‌مندان تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل ‌ MULTI V 5 یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع روز دنیا و از سیستم‌های VRF محسوب می‌شود. این سیستم یکی از کم‌مصرف‌ترین سیستم‌‌های تهویه مطبوع است که از طریق مبرد R410A، سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تأمین می‌کند، این سیستم شامل یک یونیت خارجی بوده که قابلیت اتصال به چند یونیت داخلی را داشته و قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 110 متر ارتفاع و 1000 متر در مجموع را دارد.

بر اساس استاندارد Eurovent مدل ‌ MULTI V 5 بالاترین راندمان انرژی در جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در مدل ‌ MULTI V 5 این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز پروژه و کاربری‌های متفاوت، شرایط دمایی مختلف را در فضاهای مجزا با یک دستگاه ایجاد کنیم. با استفاده از این فناوری و به‌کارگیری سیستم بازیافت انرژی می‌توان همزمان و با استفاده از یک یونیت خارجی در یک فضا سرمایش و در فضای دیگر گرمایش ایجاد کرد. این امر باعث شده تا این فناوری در پروژه‌های هتلی، بیمارستانی، اتاق‌های سرور و ساختمان‌هایی با معماری سرتاسر شیشه کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

شرکت ال‌جی جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش قابلیت کارکرد سیستم‌های تهویه مطبوع خود از کمپرسورهای اینورتر بهره می‌گیرد. کمپرسورهایی که ساخت کمپانی ال‌جی بوده و دارای گواهی ثبت اختراع هستند. شرکت ال‌جی از یاتاقان‌هایی که در صنایع هواپیماسازی به کار می‌رود بهره برده و طول عمر کمپرسور را افزایش داده است. همچنین این شرکت با استفاده از فناوری HiPORTM (برگشت پرفشار روغن) باعث کاهش اتلاف انرژی در برگشت روغن و افزایش راندمان کمپرسور شده است. به علاوه جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت و محیط‌های اسیدی، در کندانسور این دستگاه از روکش خاصی (Black Fin) استفاده شده است که قابلیت اطمینان کارکرد سیستم را در محیط های خورنده افزایش می‌دهد.

 نهنگ و شیارهای موجود بروی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده است که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

 نهنگ و شیارهای موجود بروی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده است که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

 

شرکت ال‌جی از مفاهیم طبیعی برای ساخت فن در MULTI V 5 بهره گرفته است به این صورت که با الهام از شکل پره‌دار بال نهنگ و شیارهای موجود بر روی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده است که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!

شریف ترکمن نژاد، مشاور علمی جمعیت مبارزه با دخانیات گفت: هیچ موضوعی به اندازه دخانیات پیچیده نیست و تنها صنعتی که پس از انقلاب اسلامی ایران، تحریم نشد فعالیت شرکت‌های دخانی بود.

به گفته وی، سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار تولید می‌شود که به ازای هر یک میلیون نخ سیگار یک انسان کشته می‌شود.

ترکمن نژاد افزود: با توجه به اینکه مصرف دخانیات موجب آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی بی‌شماری می‌شود، دولتمردان به دنبال نسل بدون دخانیات هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود و افراد سیگاری سعی خواهند کرد از طریق کشورهای در حال توسعه و جهان سوم نیاز خود را برطرف کنند.

مشاور علمی جمعیت مبارزه با دخانیات با اشاره به اینکه هدف گیری شرکت‌های تولید دخانیات در کشور ما بر روی زنان و دختران است، رواج مصرف سیگار بین زنان و دختران ایرانی را نشان دهنده توفیق آنان برشمرد.

ترکمن نژاد افزود: از ۶ ماه پیش طرح بدون دخانیات با برنامه ۲۰ ساله در جمعیت مبارزه با دخانیات مطرح شد و این طرح با تخصیص یک صندلی در شورای انقلاب فرهنگی گام اولیه را برداشت و در حال برداشتن گام‌های بعدی است.

وی با اشاره به استراتژی سازمان جهانی بهداشت برای کنترل و کاهش مصرف دخانیات، به تبیین اصول این استراتژی پرداخت که شامل ارائه خدمات ترک دخانیات، آگاه سازی دیگران در برابر مخاطرات دخانیات، افزایش مالیات و قیمت مواد دخانی بودند.

ترکمن نژاد یادآور شد: هدف اصلی این اصول و برنامه‌های پیشگیری در مصرف دخانیات، محدودیت در عرضه آن است.

وی، نیکوتین را یکی از اعتیادآورترین محصولات دخانی دانست و گفت: با استفاده از ابزارهای قانونی نظیر ممنوعیت مصرف سیگار در اماکن عمومی و جلوگیری از صدمه زدن افراد سیگاری به افراد غیرسیگاری، می‌توان مصرف سیگار را کنترل و کاهش داد.

در همین حال، بهزاد ولی زاده، رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ضمن تاکید بر ممنوعیت تبلیغ دخانیات، از پیگیری وزارت بهداشت برای افزایش نرخ جرایم تخلفات دخانیاتی خبر داد و گفت: پیشنهاد افزایش جرایم با احتساب میزان تورم از سوی وزارت بهداشت به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارسال شده و پیگیر دریافت مصوبه هیئت وزیران هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های توزیع‌کننده محصولات دخانی قانون‌پذیر نیستند، افزود: اگرچه ضوابطی در ارتباط با استندهای نگهداری سیگار ابلاغ کرده‌ایم اما نظارت‌های میدانی بیانگر این است ضوابط به درستی اجرا نمی‌شود.

ولی‌زاده در مورد جرایم تخلفات تبلیغاتی دخانیات، گفت: بیشترین ارقام جرایم در قانون جامع کنترل دخانیات برای تبلیغات در نظر گرفته شده است که در آخرین دور بازنگری جرایم در سال ۱۳۹۸ به ۴۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

بر اساس قانون «جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات»، جرایم قانون جامع کنترل دخانیات باید هر ۳ سال یکبار بازنگری شود. جرایم این قانون برای آخرین بار در سال ۹۸ بازنگری شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شهری که برای ۱۰۰ سال آینده طراحی شد
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند