Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز، گفت: یک گروه امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلطانی امروز در گفتگو با آوای نطنز با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج، اظهار کرد: بعد از وقوع این حادثه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز متشکل از ۹ کوهنورد برای کمک به عملیات جستجو، عازم منطقه کوهستانی دنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز افزود: یک تیم امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.

وی با تاکید بر این که اعضای این تیم همگی کارآزموده اند، تصریح کرد: این گروه با مسئولیت محمود نیکی و سرتیمی محمد حسین توسلیان به همراه تیم های امداد و نجات سایر شهرها و از جمله هیمالیا نوردان، در منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد حضور دارند.

وی تصریح کرد: تیم امداد و نجات کوهستان نطنز به علت شرایط بسیار بد جوی منطقه که امکان صعود را به کوهنوردان نمی داد به عنوان تیم پشتیبان انجام وظیفه کرد و قرار است پس از بهبود شرایط جوی دوباره کار خود را آغاز کند.

احمد آرمین کوهنورد نطنزی، از جمله کوهنوردانی بود که به همراه گروه پیشتاز استان اصفهان شب نخست را در محل سقوط هواپیما سپری کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، گفت: واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای استان بوده است به طوری که تا هفتم فروردین ماه از ۳۲ حادثه جاده‌ای ۱۸ مورد واژگونی بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت 769 نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 27 خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 1403، گفت: تا هفتم فروردین 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل 32 حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد 40 مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، 10 مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و 20 مورد از طریق سامانه 112 به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به 134 حادثه‌دیده امدادرسانی شده که 126 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به 91 مصدوم، رهاسازی 10 نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری بیان کرد: از تعداد 32 حادثه جاده‌ای، 18 مورد واژگونی، 10 مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است. تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توسط هلال‌احمر به بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان طی ۱۵ روز گذشته
  • پر حادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳
  • پرحادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز کدامند؟
  • پرحادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳
  • استان‌هایی که در صدر حوادث جاده‌ای هستند
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند