Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: پس از کشف ۲۸ کیلوگرم شیشه توسط ماموران نیروی انتظامی و در حین بازداشت متهم اصلی و همدستان وی، متهم ردیف اول پیشنهاد انتقال سه دانگ یک خودروی لوکس به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال را می‌دهد.

محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان درباره جزئیات خبر کشف و ضبط بیش از ۲۸ کیلوگرم شیشه در این شهرستان گفت: بر اساس رصد اطلاعاتی ماموران ناجا محرز شده بوده که یکی از ساکنان شهرستان‌های غربی کشور به عنوان یکی از عناصر اصلی تولید و توزیع مواد روانگردان در تهران و استان‌های همجوار فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اعلام خبر فعالیت این فرد به همراه دو همدست دیگر وی در یکی از روستا‌های نظرآباد، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهمان صادر شد که عوامل نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمندانه ضمن بازداشت متهمان از محل فعالیت آن‌ها مقدار ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

قیومی به پیشنهاد متهم ردیف اول پرونده به ماموران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در حین بازداشت متهم اصلی و همدستان وی، متهم ردیف اول پیشنهاد انتقال سه دانگ یک خودروی لوکس به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال را می‌دهد که با وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت ماموران نیروی انتظامی مراتب گزارش و در پرونده متهم درج شده است.

وی همچنین توضیح داد: برای این ماموران نیروی انتظامی به دلیل رد پیشنهاد رشوه و وظیفه‌شناسی از حفاظت اطلاعات ناجا درخواست تشویق شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از رفع تصرف دو هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۷۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست‌درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: با دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و مأموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، متهم دو هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است، خاطرنشان کرد: در این راستا متهم ۷۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

محمدی‌نسب با اشاره به رفع تصرف و جمع‌آوری همه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی تاکید کرد: منابع طبیعی میراثی ارزشمندی برای آیندگان است که وظیفه همه ما حفظ این امانت است.

کد خبر 739988

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق کافو‌های مخابراتی در آبادان
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان