Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال بختیاری گفت : نیروی انتظامی در نهایت درایت و با تقدیم شهید بهانه را از دشمن گرفت
حجت الاسلام والمسلمین"محمد علی نکونام" گفت: در این قائله پلیس در نهایت خویشتن داری و حتی تقدیم شهید، رافت نظام اسلامی را به نمایش گذاشت. کشور ما دارای تنوع فرهنگی است از این رو دشمن می‌خواهد از این تفاوت‌ها استفاده کند و مردم را به جان هم بیندازد و با فرقه‌سازی و قرار دادن این فرقه‌ها در مقابل نظام به اهداف خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتنه‌گر می‌خواهد فضا را غبارآلود کند چرا که نتیجه غبارآلود شدن فضای جامعه ریزش است و باعث می‌شود جامعه آن راهی را که باید، نرود و روحیه بی‌تفاوتی جایگزین روحیه انقلابی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نیروی انتظامی شهید داد اما بهانه دست دشمن نداد؛ اضافه کرد: کسانی که عقاید و دیدگاه‌های متفاوت دارند همه درون همین نظام هستند و مراقب باشند بازیچه دشمن نشوند.
وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته و هوشیاری و بصیرت نیروی انتظامی در خنثی کردن فتنه دشمنان، خاطرنشان کرد: اصل مطالبه‌گری همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است اما اگر مطالبه‌گری به بهانه ای در ‌دست دشمن و افراد منفعت‌طلب تبدیل شود از اصل خود فاصله گرفته و اشکال انحرافی به خود می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برخی به‌دنبال تضعیف ارتباط مردم با نظام هستند، تصریح کرد: این فتنه‌ها به جایی نمی‌رسد و بدون شک آینده نظام اسلامی روشن است، باید همه ما مراقب باشیم گرفتار فتنه‌ها نشویم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

اخلال‌گران امنیت باید گوشمالی شوند

آیت الله "طبرسی" نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به استقلالی که کشور پس از انقلاب اسلامی دارد، افزود: دشمن چشم ندارد این استقلال را ببیند، بعد از ۹ دی فتنه‌های زیادی کردند، در حال حاضر به نام دراویش اغتشاش کردند و اقدامات داعشی انجام دادند و جوانان ما را با وضع نامناسبی به شهادت رساندند. ملاحظه و رأفت اسلامی دیگر تمام شد باید با آن‌ها برخورد شود، نوبت تبلیغ برای این افراد به اتمام رسیده است، مسئولان باید با اخلال‌گران، برخورد کرده و ملاحظه‌ای به خرج ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان: فرماندهان نیروی انتظامی در نا آرامی های اخیر تهران با عقلانیت و تدبیر عمل کرد

آیت الله "غیاث الدین طه محمدی" گفت: ناآرامی های تهران تحت تاثیر تبلیغات سوء فضای مجازی بود، فرماندهان انتظامی با عقلانیت و تدبیر عمل کردند هر چند تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی در این آشوب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه آنها می خواهند از اسلام و انقلاب یک چهره خطرناک به نمایش بگذارند، افزود: این افراد که خود را عارف و سالک می دانند انسان ها را می کشند که باید با آنها برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی: خنثی سازی جریان فرقه ای، با صبوری و عزت نفس نیروی انتظامی همراه بود

حجت الاسلام والمسلمین "قریشی" تاکید کرد: خنثی سازی جریان فرقه ای با صبوری و عزت نفس نیروی انتظامی همراه بود.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه اسلامی را مدیون تلاش های ارزشمند و ایثارگونه نیروی انتظامی هستیم، گفت: با توجه به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف و تغییر شیوه حملات آنان پلیس باید بیش از پیش در بحث مقابله ای هوشیار بوده و از قابلیت ها و ظرفیت های خود به نحو مطلوب استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان: تدبیر نیروی انتظامی باعث عدم آسیب رسیدن به مردم شد

آیت الله "سید یوسف طباطبائی نژاد" با اشاره به حادثه خیابان پاسداران ضمن تسلیت شهادت تعدادی از ماموران ناجا در این حادثه گفت: باید از نیروی انتظامی تشکر کرد که با تدابیر خود نگذاشت به مردم کوچکترین آسیبی برسد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه براساس آیات و روایات کسانی که به قصد ترساندن مردم سلاح به دست بگیرند مفسد فی الارض هستند بیان داشت: از قوه قضائیه می خواهیم ، طبق همان حکمی که در اسلام آمده است با افراد آشوبگر قاطعانه برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز: نیروی انتظامی با اقتدار کامل مقابل بی قانونی ایستاده است

آیت الله "حسینی همدانی" با اشاره به مسائل اتفاق افتاده در شب شهادت حضرت زهرا (س) در تهران ، گفت : نیروی انتظامی با اقتدار کامل در مقابل بی قانونی ها ایستاده است و مردم معتقدند افرادی که به نظام و سربازان این مملکت خیانت کرده اند باید به سزای عمل خود برسند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج اضافه کرد: هرجا که به جان مردم و اموال عمومی تعرض کنند و بخواهند در کشوری که امن است با قمه جولان بدهند ، اهل هر فرقه ای که باشند نظام اسلامی وظیفه دارد برای حفظ ناموس و جان مردم برخورد قاطعانه داشته باشد.

وی افزود: اقدامات وحشیانه برخی آشوب گران، 3 شهید نیروی انتظامی را به جای گذاشت از طرفی شاهد این بودیم که نیروهای انتظامی با اقتدار کامل مقابل این بی قانونی ها ایستادند و بیش از 300 نفر که اقدام به تجمع کرده بودند دستگیر شدند.

امام جمعه قم: فتنه‌گران لیاقت رأفت اسلامی را ندارند

"آیت الله سعیدی" با اشاره به فتنه اخیر در خیابان پاسداران تهران، ادامه داد: فتنه و درگیری‌های اخیر تهران ماهیت تروریستی داشت و افرادی به اسم دراویش ولی با رویکرد داعش به فتنه‌گری پرداخته و آسایش و امنیت مردم را سلب کردند؛ انتظار مردم از مسئولان برخورد قاطع و سریع با آنان است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: فتنه اخیر تهران ثابت کرد که فتنه‌گران لیاقت رأفت اسلامی را ندارند و انتظار مردم این است که این افراد به سزای اعمال وحشیانه خود برسند؛ فتنه‌گران و ورشکستگان سیاسی باید بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس: تقدیر از نیروی انتظامی در برنامه ریزی و حفظ آرامش حادثه خیابان پاسداران

"آیت الله ایمانی" با بیان ضرورت پاسداشت مقام شهدای نیروی انتظامی در این حادثه، گفت: ما باید از نیروی انتظامی که با برنامه ریزی و حفظ آرامش این غائله را جمع کرد، تشکر کنیم.

امام جمعه تبریز در استان آذربایجان شرقی: مردم آذربایجان قدردان تلاش ها و زحمات پلیس بوده و هستند

حجت الاسلام والمسلمین دکتر "سیدمحمد علی آل هاشم" ضمن اعلام حمایت مردم آذربایجان از اقدامات و عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در این حادثه، گفت: کارکنان پرتلاش و خدوم ناجا در این آشوب نشان دادند امنیت و آرامش عمومی جامعه بهای سنگین دارد و هرکس بخواهد به آرامش و نظم عمومی کشور خدشه وارد کند با اقدامات قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این افراد از بیرون کشور و خصوصاً آمریکا هدایت شده و قصد آسیب رساندن به امنیت عمومی کشور را داشتند،افزود: از مسئولان قضائی و امنیتی درخواست داریم با این افراد برخورد شدید و قانونی داشته باشند تا درس عبرت برای افراد و گروه های دیگر باشد.

امام جمعه موقت زنجان: صبر و مدارای نیروی انتظامی قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام "سید یعقوب موسوی " گفت: در ماجرای حوادث خیابان پاسداران تهران، مسئولان انتظامی و امنیتی با نهایت صبر و مدارا با اغتشاشگران رفتار کردند، اما از این به بعد با هر اغتشاشگری از هر گروه و فرقه ای با شدت برخورد کنند.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه ایجاد ناامنی و آشوب در فضای آرام کشور به دست هرکسی محکوم است، گفت: دستگاه قضائی با دستگیرشدگان با اشد مجازات برخورد کند، تا داعشی مسلک ها به جزای کارهای خود از جمله به شهادت رساندن چند مامور پلیس برسند.

امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: چاقوکشی، قمه و قداره کشی، اغتشاش، بی بند و باری، تجاوز و تعدی به مال مردم، ایجاد رعب و وحشت در مردم در شب شهادت حضرت زهرا(س) همه و همه به وسیله داعشی مسلک های وطنی انجام گرفته و قابل گذشت نیست.

امام جمعه موقت یزد: تلاش دشمن، خدشه در صفوف اتحاد ملت است

آیت الله سید"محمدرضا مدرسی" گفت: دشمن با این توطئه ها در بعد ملی، به دنبال برجسته کردن اختلافات قومیتی و قبیله ای است.
امام جمعه موقت یزد، منشأ حوادث تهران و به شهادت رساندن چند تن از پاک ترین مردم و حافظان امنیت کشور را خارجی دانست و گفت : اینها توطئه طراحی شده و نوعی عقده گشایی است ولی این توطئه، سلسله ای از فتنه های دشمنان به سرکردگی آمریکاست چون آنها داعش را درست کردند تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازند ولی با درایت علما و مقام معظم رهبری کنترل شد.

مدرسی در پایان با تشکر از تدبیر و متانت نیروی انتظامی در مواجهه با فتنه ها و توطئه ها درخواست علو درجات برای تمام شهدای انقلاب و اسلام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: پلیس افتخار جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین " سید احمد میر عمادی" ، با اشاره به جریانات اخیر خیابان پاسداران تهران و شهادت چند نفر از جان برکفان پلیس و بسیج ، اقدامات درخشان ناجا را قابل تقدیر دانست و افزود : نظم و امنیت حاکم در کشور مرهون فداکاری ، ایثار و جانفشانی سبزپوشان نیروی انتظامی می باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امنیت در ایران اسلامی زبانزد است، گفت : پلیس نیرویی توانمند و مقتدر است که بحمدالله در تمام ماموریت ها سربلند و موفق بیرون آمده است و این محصول حضور به موقع، سعه صدر و اشراف اطلاعاتی این پلیس است .

وی در ادامه گفت : پلیس ، مظهر نظم و امنیت و قانون است و نظم پذیری و رعایت قانون در جامعه، نتیجه تلاش نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: کار هوشمندانه پلیس در حادثه خیابان پاسداران/

آیت الله "سید محمدشاهچراغی"، با اشاره به حادثه اخیر در خیابان پاسداران تهران اظهارداشت: در ایامی که مردم سوگوار شهادت حضرت زهرا (س) بودند عده ای که خود را اهل عرفان می دانند، کار زشت و خطرناکی انجام دادند.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام افزود: این افراد با انواع سلاح سرد به ماموران امنیت آفرین مستقر در منطقه حمله ور شدند و با ماشین به صف ماموران انتظامی که متولی تامین امنیت هستند، هجوم آوردند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در کشور همانند زنجیره ای به هم پیوسته است افزود: بدون تردید حلقه نخست به دست آمریکا، شیطان بزرگ است و آنها هستند که عده ای را در داخل فریب داده و این اقدامات پوچ را هدایت می کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این افراد که در شب شهادت حضرت فاطمه(س) ناامنی ایجاد و برای شهروندان اذیت و آزار درست و دشمن را شادکردند، در نهایت با اقدام هوشمندانه پلیس جمع آوری شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی: پلیس شهید داد، امّا امنیت را برقرار کرد

آیت الله"ابوالقاسم یعقوبی" نیز بیان داشت: در این راه عزیزانی از نیروی انتظامی شهید شدند اما امنیت را برقرار کردند. بهتر است دست نیروی انتظامی در تصمیم‌گیری‌ها کمی بازتر گذاشته شود. به سران این فرقه هشدار می‌دهیم که نوچه‌هایشان را جمع کنند وگرنه این ملت تمام مزدوران داخلی داعش‌صفت را از بین می‌برد؛ با دم شیر بازی نکنید زیرا جمهوری اسلامی شیر غرنده است.

امام جمعه مشهد در استان خراسان رضوی: تقدیر از نیروی انتظامی برای ختم غائله خیابان پاسداران تهران

آیت الله "سید احمد علم الهدی"، اتفاق های گلستان هفتم و آشوبگری دراویش را نتیجه انحراف از دین دانست و افزود: آشوب های اخیر معمولی نیست ، بلکه از سوی آمریکا و انگلیس برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی در‌آشوب هفت دی و گلستان هفتم ، کار شایان تقدیری انجام داد و بدون اسلحه کشیدن روی مردم غائله را ختم کرد گفت: نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است و در این راه شهدای عزیز نیز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرد .

امام جمعه موقت بیرجند در استان خراسان جنوبی: مردم از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلاگران نظم حمایت می‌کنند

"حجت الاسلام مختاری" گفت: نیروی انتظامی ما شجاع و مقتدر است و توان صد درصدی در برابر این آشوبگران دارد و خواسته مردم این است که نیروی انتظامی مقتدر این اجازه را داشته باشد در عین تدبیر در برابر اخلالگران نظم و امنیت جامعه ایستادگی کنند و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی در زمینه برخورد قاطع با اخلالگران نظم در جامعه اعلام می‌کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند افزود: نیروی انتظامی در خراسان جنوبی هم در برخورد با اخلال گران و مفسدان فرهنگی که امنیت اخلاقی جامعه را برهم می‌زنند، قاطع برخورد و ما از این اقتدار قدردانی کرده و از دادگستری می‌خواهیم همکاری لازم را با نیروی انتظامی خراسان جنوبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه استان گلستان: قدردانی نماینده ولی فقیه درگلستان از اقدامات مدبرانه پلیس در حادثه اخیر تهران

آیت الله "سیدکاظم نورمفیدی" با اشاره به حادثه چند روز گذشته در تهران گفت: متاسفانه امروزه تا اتفاقی رخ می دهد فضاهای مجازی شروع به دروغ پراکنی کره تا ذهن مردم را خراب کنند و بگویند ایران امنیت ندارد.

وی ادامه داد: ممکن است از این حوادث در کشور رخ دهد اما مردم آگاه باشند. این فرقه از این کار تبری جسته وگفته اند به ما ربطی ندارد و عده ای به نام آنان این کار را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان، گفت: این مسئله برای همه هشدار است و ممکن است روزی نسبت به مسائل اهل سنت این اتفاق رخ دهد و همین را بهانه کنند، اما آنهایی که نشسته اند ازکوچکترین چیزها بزرگ نمایی کنند در اشتباه هستند، امروز ایران کشوری قوی و مستقل است و نیروهای امنیتی بسیار هوشیار و قوی دارد.

امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد: البته نیروی انتظامی در این زمینه ابتدا با نرمی برخورد کرد اما زمانی که دیدند آنان شلوغ کرده و آشوب به پا کردند، قاطعانه وارد عمل شد و ما از این اقدام شایسته، مدبرانه و مقتدرانه نیروی انتظامی و بسیج تشکرمی کنیم و برای شهدا علو درجات را طلب می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: برخورد پلیس با اغتشاشگران خیابان پاسداران قابل تقدیر بود

آیت الله "مصطفی علما" با محکوم کردن حادثه اخیر تهران گفت: این اغتشاشات بی ارتباط با دشمنان ما در خارج از کشور نبود و به طور قطع مخلان نظم و امنیت از آن ها دستور گرفته بودند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه همچنین بر لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خیابان پاسداران تهران تاکید کرد و گفت: عوامل این حادثه باید به سزای عمل خود برسند تا دیگر شاهد چنین ناآرامی هایی نباشیم.

آیت الله علما در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه سقوط هواپیما در مسیر تهران- یاسوج، به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و یکی از بسیجیان تهران در جریان حوادث خیابان پاسداران اشاره و اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم که این گونه ایثارگری می کنند تا امنیت و آسایش کشور حفظ شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در استان اردبیل: پلیس با زیبندگی به اخلاقیات و معنویات امنیت آفرینی می کند
حجت الاسلام و المسلمین "سید سعید رشادی"، با تسلیت و تعزیت شهادت مظلومانه 3 نفر از کارکنان فداکار و متعهد ناجا در حادثه اخیر خیابان "پاسداران" گفت: درایت، هوشمندی، مسئولیت پذیری،‌ تعهد و اقدام به موقع پلیس در مدیریت این حادثه شایسته قدردانی است.
امام جمعه شهرستان "پارس آباد" با بیان اینکه پلیس با خدمت صادقانه و اخلاص در عمل، محبوبیت اجتماعی دارد، افزود: پلیس با زیبندگی به اخلاقیات و معنویات خدمتگزار شایسته ای برای مردم بوده و مأموریت امنیت آفرینی و آرامش بخشی اجتماعی را با توانمندی و مهارت خاصی انجام می دهد.

امام جمعه کرمان: اقتدار در برخورد با مخلان امنیت مانع تکرار آن می شود

حجت الاسلام "علیدادی سلیمانی"، با تسلیت شهادت مدافعان امنیت کشور در روزهای اخیر گفت: یک حرکت داعش گونه ، این عزیزان را به شهادت رساند و امیدواریم دستگاه های قضایی و امنیتی با شدت هرچه بیشتر با کسانی که مخل امنیت هستند برخورد کند تا در آینده شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم