Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سناتور تندروي آمريکايي ضمن اذعان به توان موشکي حزب‌الله، خواهان اتخاذ رويکردي شبيه به سياست‌هاي واشنگتن در برهه بحران کوبا در دهه 60 ميلادي در قبال ايران شد.
سناتور جمهوري خواه «ليندسي گراهام» بعد از ملاقات با نخست وزير رژيم صهيونيستي مدعي شد که ايران بايد مسئول حمله به اسرائيل شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته روزنامه «جرزوالم پست» ليندسي گراهام سناتور ايالت کاروليناي جنوبي که به همراه هيئتي متشکل از سناتورهاي جمهوري‌خواه و دموکرات به اسرائيل سفر کرده بود، بعد از ديدار با «بنيامين نتانياهو» نخست وزير اسرائيل گفت که آمريکا نه تنها حزب الله لبنان، بلکه بايد ايران را مسئول حملات موشکي به اسرائيل از جنوب لبنان برشمرد .
گراهام در اين زمينه گفت که «يونيفيل» (نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل متحد) در جلوگيري از تروريسم از جنوب لبنان و تقويت توان موشکي حزب‌الله که مبدل به «کابوس» اسرائيل شده، شکست کاملي خورده است.
سناتور جمهوري‌خواه آمريکايي پس از ديدار با نتانياهو در نشست مطبوعاتي اظهار داشت که او مي‌خواهد سياستي از آمريکا را شاهد باشد که در صورت حمله‌ لبنان عليه اسرائيل يا يک حمله گسترده حزب الله ، ايران مسئول آن شناخته شود.
وي افزود که سياست آمريکا در رابطه با ايران بايد همانند رويکرد واشنگتن در مقابله با بحران موشکي کوبا در سال 1962 و در دوره رياست جمهوري «جان. اف.کندي» باشد که بر آن اساس، هر حمله‌اي به آمريکا از سوي کوبا به عنوان حمله شوروي سابق محسوب مي‌شد.
گراهام ادامه داد:«اين همان شيوه‌اي است که فکر مي کنم بايد در قبال ايران استفاده کنيم. ايران بايد بهاي سنگين‌تري را پرداخت کند. آن‌ها در حال محاصره متحدان عرب ما و اسرائيل هستند .»
گراهام با بيان اين‌که اسرائيل يک متحد خوب است،گفت: «زمان آن فرا رسيده که کنگره آمريکا در زمينه دفاع موشکي به اسرائيل امکانات بيشتري بدهد زيرا محافظت از اسرائيل محافظت از منافع خود ما است.»
شايان ذکر است که ليندسي گراهام از جمله افرادي بود که در زمان اغتشاش‌هاي چندي قبل در ايران به طور کامل در صف مخالفان نظام ايران قرار گرفته بود.
گراهام در سخنان خود حکومت ايران را «دشمن» ناميده بود.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل