Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اهواز در بیانیه‌ای نسبت به عملکرد صدا وسیما نوشت: با توجه به صحبت های اخیر رهبر انقلاب و هشدار ایشان نسبت به خطر ارتجاع و کم کاری های صورت گرفته در زمینه عدالت، دیگر پذیرفته نیست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: «روزهای آخر سال 1396 درحالی در تقویم ورق میخورد که شاهد تجمعات اعتراضی کارگران خوزستانی در روزهای متوالی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران گروه ملی صنعتی اهواز هنوز حقوق ماه های آذر، دی و بهمن را دریافت نکرده اند و پس از تجمعات پی در پی مقابل استانداری، شاهد بودیم که در پنجمین روز اعتراضاتشان به نماز جمعه پناه آورده بودند.»

در ادامه عنوان شده است: «با توجه به صحبت های اخیر رهبر انقلاب و هشدار ایشان نسبت به خطر ارتجاع و کم کاری های صورت گرفته در زمینه عدالت، دیگر پذیرفته نیست که شاهد رفتار های سرد و خنثی از مسئولین در قبال اعتراضات این کارگران باشیم.

همچنین عملکرد سرد و منفعلانه صدا وسیما در مواجهه با این اعتراضات، غیر قابل توجیه بوده و لازم است این سازمان در پوشش صدای اعتراض کارگران و پیگیری مطالبات آن ها از هیچ کوششی دریغ ننماید.»

در پایان این بیانیه آمده است: «اگر آنگونه که در آموزه های ما آمده، حقوق کارگر را تا قبل از خشک شدن عرقش نمی پردازید، لااقل از عرق شرم او در ایام عید، بیم داشته باشید.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اهواز، ضمن حمایت از اعتراض به حق کارگران، ضرورت پرداخت مطالبات کارگران تا قبل از پایان سال جاری را به مسئولین ذی ربط اعلام می نمایند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • یک فعال کارگری: قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها