Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:15:16 GMT

برنامه‌ای برای خرید سهام ذوب‌آهن نداریم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۳۱۷۲

برنامه‌ای برای خرید سهام ذوب‌آهن نداریم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در خصوص خرید سهام ذوب آهن توسط این شرکت، گفت: موضوع خرید سهام این شرکت منتفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام سبحانی در حاشیه بازدید شهردار و جمعی از مدیران شهرداری اصفهان از کارخانه فولاد مبارکه، در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه «برنامه فولاد مبارکه برای خرید سهام ذوب آهن چیست؟» اظهار کرد: در این باره برنامه ای نداریم و این موضوع منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات ذوب آهن تنها با خرید سهام، حل نمی‌شود و راه‌های دیگری برای حل آن وجود دارد، البته برای حل این مشکلات با «شستا» صحبت هایی شده و قرار شده تا به لحاظ مدیریتی از این شرکت پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با تاکید بر اینکه تعاملات صنایع با مدیران شهری و استانی الزامی است، اظهار کرد: اگر این روند ادامه یابد توسعه پایدار محقق می شود.

سبحانی اضافه کرد: تعامل میان صنایع با مقامات استانی و شهری موجب رونق صنعت، شهر، بهبود اوضاع نیروی انسانی و رفع مسائل اجتماعی می شود، شهرداری یکی از مشتریان فولاد مبارکه است.

وی با بیان اینکه پیش از این بسیاری از ورق های ساخت پل های هوایی از کشورهای خارجی می شد، افزود: با همت فولاد مبارکه امروزه نیاز کشور در این حوزه تامین می شود.

وی افزود: فولاد مبارکه در پروژه هایی مانند مصلی، ورزشگاه نقش جهان، موزه دفاع مقدس و ... همگام با شهرداری پیش رفته و سرمایه گذاری هایی انجام داده تا شهروندان از آن استفاده کنند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس