Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم - ایرنا - تظاهرات سراسری علیه نژادپرستی و فاشیسم امروز (شنبه) در آستانه انتخابات پارلمانی ایتالیا، در شهرهای مختلف این کشور اروپایی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رم، هزاران نفر از مردم ایتالیا امروز زیر بارش باران و در آستانه انتخابات پارلمانی چهارم مارس (13 اسفند ماه)، در شهرهای مختلف این کشور در میان تدابیر شدید امنیتی وارد میدان شده و بار دیگر علیه نژادپرستی و فاشیسم تظاهرات و نشست های متعددی برگزار کردند که همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که زنگ خطر تهدیدهای امنیتی علیه این تظاهرات در شهرهای مختلف مانند میلان، رم، برشا و پالرمو به صدا در آمده است و هزاران مامور پلیس، مسئولیت حفظ نظم و امنیت آن را را برعهده گرفته اند.
شهر رم که از صبح امروز چهره ای کاملا زرهی و امنیتی به خود گرفته است، شاهد برگزاری پنج راهپیمایی و نشست مختلف بود که خود باعث نگرانی از احتمال بروز بی نظمی و درگیری شده است.
تظاهرکنندگان با شعار 'دیگر هرگز فاشیسم و نژادپرستی نمی خواهیم'، در میان تدابیر شدید امنیتی در خیابان های مرکزی پایتخت ایتالیا، راهپیمایی کردند که همچنان ادامه دارد. در این تظاهرات اعضای اتحادیه کارگری، دانشجویان و مراکز اجتماعی نیز حضور دارند.
بر اساس گزارش های رسیده، شهر میلان در شمال ایتالیا شاهد بی نظمی و تنش میان تعدادی از دانشجویان و طرفداران حزب افراطی 'کازاپوند' بود که با واکنش پلیس مواجه شد. تظاهرات ضدفاشیستی روز پنجشنبه در شهر تورین در شمال ایتالیا نیز به درگیری با ماموران امنیتی منجر شد.
راهپیمایی های مختلف علیه نژادپرستی و فاشیسم تا امشب به وقت محلی در شهرهای مختلف ایتالیا ادامه دارد و نیروهای پلیس در حالت آماده باش کامل بسر می برند.
اروپام**461**1486**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

ده‌ها نفر از معترضین به ادامه جنگ در غزه که خواهان آزادی فوری اسرا هستند، امروز نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری اعلام کرد ده‌ها نفر از تظاهر کنندگان با بستن خیابان مناخیم بگین که منتهی به مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است خواستار آزادی اسرا شدند.

به نوشه این رسانه عبری زبان، شماری از خانواده اسرا نیز در میان تظاهر کنندگان حضور دارند و تاکید کردند بعد از آن به سوی مقر سندیکای کارگران اسرائیل (هستدروت) حرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز 140 نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه در نامه‌ای به رئیس هستدروت خواستار آن شدند از نفوذ و قدرت خود برای فشار جهت بازگردان اعضای خانواده آنها شدند.

از سوی دیگر یک عضو کنست در گفتگو با رادیو اف ام 103 ادعا کرد، در صورتی که مردم بدانند چه درخواست‌‌هایی در مذاکرات مطرح شده، به خود خواهند لرزید.

نتانیاهو؛ آقای شکستاز ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌هافرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی