Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - جشنواره و نمايشگاه نان محلي و سالم با حضور استاندار خراسان جنوبي در شهرستان بشرويه گشايش يافت.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار بشرويه عصر شنبه در حاشيه آغاز اين جشنواره به خبرنگار ايرنا گفت: نمايشگاه نان سالم و توانمندي هاي بانوان بشرويه در قالب 24 غرفه برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملوک نظرزاده افزود: غرفه هاي اين نمايشگاه که در حاشيه دوره آموزشي ملي پرورش اقتصادي شتر برگزار شده شامل غرفه هاي نان هاي سنتي و محلي بشرويه، صنايع دستي و ميراث فرهنگي و صندوق خرد زنان است.
وي بيان کرد: سياه چادرهاي عشاير نيز در حاشيه برگزاري اين جشنواره براي معرفي توانمندي هاي عشاير منطقه بشرويه برپا شده و عشاير به معرفي و عرضه توليدات خود براي شرکت کنندگان از ساير نقاط کشور مي پردازند.
وي از شناسايي 55 نوع نان محلي در بشرويه خبر داد و گفت: در اين جشنواره و با حضور استاندار از اين 55 نوع نان رونمايي شد.
مشاور فرماندار بشرويه اظهار کرد: از مهم ترين اهداف برگزاري جشنواره نان سالم معرفي توانمندي هاي بشرويه در حوزه توليد انواع نان سنتي و سالم و ترويج استفاده از اين نان ها در سبد غذايي خانواده هاست.
نمايشگاه نان محلي و توانمندي هاي بانوان بشرويه تا هفتم اسفند در هتل کيان بشرويه از ساعت 9 تا 23 داير است.
دوره آموزشي ملي پرورش اقتصادي شتر ويژه کارشناسان، دامپزشکان و شترداران کشور با تلاش انجمن علمي شتر ايران و جهاد کشاورزي بشرويه امروز آغاز شد و تا هفتم اسفند در شهرستان بشرويه ادامه دارد.
برگزاري جشنواره نان محلي و بوم گردي از برنامه هاي جنبي اين دوره است.
شهر بشرويه در 300 کيلومتري شمال غرب بيرجند مرکز خراسان جنوبي قرار دارد.
7550*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این جشنواره با هدف معرفی و عرضه صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی، بازی‌های بومی و محلی، سوارکاری، مسابقات ورزشی و موسیقی محلی در گرگان، کیلومتر ۶ جاده توسکستان، خیابان فانوس جنگل، مجتمع آموزشی و گردشگری فانوس جنگل میزبان علاقه مندان خواهد بود. 


این جشنواره از سه شنبه ۲۸ لغایت ۳۱ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۱ الی ۲۱ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد