Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 96/11/16، 96/11/22 و 96/12/03
پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 96/11/16، 96/11/22 و 96/12/03 درخصوص تكميل ظرفيت برخي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي در آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1396 بدين وسيله ضمن اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي در مرحله مذكور توجه داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي‌دارد:
الف– كليه داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اين مرحله اعلام گرديده لازم است در يكي از روزهاي دوشنبه مورخ 96/12/07 و يا سه‌شنبه مورخ 96/12/08 با در درست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام به موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ب– آن دسته از داوطلباني كه اسامي آنان‌ به‌ عنوان‌ پذيرفته‌ شده‌ نهايي‌ اين مرحله از طريق پايگاه اينترنتي اين سازمان اعلام ‌گرديده‌ چنانچه قبلاً در رديف‌ پذيرفته‌شدگان‌ آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1396 (اعم از اعلام قبولي شهريورماه و يا مرحله تكميل ظرفيت سري اول) قرار گرفته‌ باشند قبولي‌ قبلي ‌آنان‌ «كان‌ لم‌ يكن»‌ تلقي‌ مي‌گردد و بايد براي‌ ادامه ‌تحصيل‌ به‌ محل‌ قبولي‌ جديد مراجعه‌ نمايند.
ج– كليه پذيرفته شدگان نهايي اين مرحله در صورت اخذ مدرك كارشناسي حداكثر تا تاريخ 96/11/30 مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي مي‌باشند، در غيراين صورت قبولي آنان «كان‌ لم‌ يكن» خواهد بود.
تذكرات مهم:
1- پذيرفته شدگان مندرج در اين اطلاعيه كه قبلاً در رديف پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1396 قرار گرفته‌اند، نياز به انصراف از محل قبولي قبلي ندارند و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
2- كليه پذيرفته شدگان مي‌بايست در زمان مقرر براي ثبت نام به موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند و عدم مراجعه در تاريخهاي مقرر به منزله انصراف از تحصيل در كد رشته محل ذيربط تلقي مي‌گردد.
3- آن دسته از متقاضياني که در اين مرحله پذيرفته شده اند چنانچه با توجه به تمديد مهلت ثبت نام در آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 از تاريخ 96/11/30 لغايت 3/12/96 نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نموده باشند. با توجه به قبولي اعلام شده مي توانند مطابق موارد ذيل عمل نمايند:
الف- اين دسته از داوطلبان در صورت عدم تمايل براي شركت در آزمون سال 1397، به منظور دريافت هزينه وجه ثبت نام آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 97، وانصراف از ثبت نام آزمون ارشد سال آينده مي توانند حداکثر تاتاريخ 96/12/10 تقاضاي کتبي خود را ب اذکر نام و نام خانوادگي,کدملي و شماره پرونده ثبت نامي آزمون به شماره 02189782360 از طريق نمابر (فاکس ) ارسال نمايند
ب- پذيرفته‌شدگاني كه علاقه‌مند به شركت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 مي‌باشند، نمي‌بايست نسبت به ثبت نام در رشته قبولي اين مرحله اقدام نمايند. بديهي‌است اين دسته از داوطلبان پس از شركت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 حق بازگشت و ادامه تحصيل در رشته قبولي خود در مرحله تكميل ظرفيت را نخواهند داشت.
ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org در ميان گذاشته و يا با شماره تلفن 42163 با پيش شماره 021 تماس حاصل نمايند.
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری