Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ ابوترابی امام جمعه موقت تهران در آیین گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج  گفت: برای شما مردمی که دوران دفاع مقدس یادآور مجاهدت، ایثار و شهادت طلبی شما است از خدا سعادت روز افزون می طلبم و برای خانواده های داغدار که ملت ایران با آنها سوگوارند و در عزای آنها شریک اند، با دیدگان اشکبار آنها اشک ریختند در غصه ها و اندوه آنها حضور داشتند از خدای متعال صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی خطاب به مردم و خانواده های سوگوار افزود: خدای متعال برای شما مقام و منزلت ویژه ای قائل است .در نگاه قرآن کریم همان خدایی که بر پیامبر درود می فرستد و انبیا را مورد توجه قرار داده است می فرماید کسانی که با مسائل دشوار روبرو می شوند، عزیزان خود را از دست می دهند و در سوگ و عزای آنان می نشینند و صبر پیشه می کنند مورد رحمت ویژه خدای متعال هستند.

وی گفت: آن عزیزان امروز در جوار رحمت الهی در کنار شهدای عالی قدر یاسوج و این استان شهید پرور در کنار انبیاء و اولیاء و بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری مورد رحمت و عنایت و توجه ویژه خداوند هستند .

حجت السللام ابوترابی افزود: لازم می دانیم در محضر شما مردم شریف از نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه پاسداران افتخار آفرین، تشکر می کنم.

وی گفت: در آن شرایط سخت در قله های بلند دنا خلبانان تیز پرواز نیروهای هوایی در رویارویی با خطرها تصاویر متعددی از منطقه را دریافت کردند و این تصاویر در اختیار کارشناسان قرار گرفت و خلبانان سپاه با بهره درست و تحلیل و آنالیز تصاویر در کوتاه ترین زمان نقطه حادثه را شناسایی کردند بعد هم نیروهای هوابرد بودند که حدود 80 نفر در منطقه فرود آمدند و شب را در آن نقطه حضور داشتند و بعد با فاصله زمانی کوهنوردان غیور و فداکار به آنها پیوستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پیکر جان باختگان را منتقل و موجب آرامش خاطر مردم ایران به ویژه خانواده های آنها باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: همه دستگاه ها توان شان را برای بررسی سانحه هواپیمایی بکار گرفتند و تیم های فرانسه به ایران آمدند تا با بررسی جعبه سیاه آخرین اطلاعات را بدست بیاورند و این اطلاعات را در اختیار مردم عزیز قرار دهند.

وی بابیان اینکه مسئولان در حال ساخت نوسازی ناوگان هستند گفت: در عرصه هوایی در سالهای اخیر قدم های بزرگی برداشته شده است در سال 97 فقط17 هواپیمای جدید به ناوگان هوایی اضافه شد.

ابوترابی افزود: فرودگاه یاسوج به دلیل موقعیت منطقه جزء چند فرودگاه خاص کشور است و در این فرودگاه حدود 10 درصد منابع مالی سازمان هوایی کشور هزینه شد .

وی گفت: ایران با این مردم فداکار شایسته جایگاه رفیعی است که با یاری خدای متعال و مسئولان این قدم ها برداشته خواهد شد و به یاری خدای متعال در جایگاهی که زیبنده آن و این ملت عزیز است می رسد.

وی گفت: امیدواریم مسئولان با نگاه ملی ، توجه به صاحبان اندیشه و نخبگان مسیر علمی را با شتاب و سرعتی ستودنی بپیمایند و ملت عزیزان ایران به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد را در جایگاهی که باید قرار دهند.

عصر امروز آیین یادبود جانباختگان هواپیمای «ای تی آر» در یاسوج باحضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران ، وزیر راه و شهر سازی و جمعی از مسئولان استانی در مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

تلاش همه دستگاه ها برای بررسی علت حادثه سقوط هواپیما

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد