Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی دروازه‌ بانان تیم استقلال معتقد است اخطاری که به دروازه‌بان آبی‌ پوشان داده شد، سختگیرانه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشکان نامداری پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال مقابل فولاد، درباره سه اخطاره شدن سید حسین حسینی و محرومیت او از دربی پایتخت اظهار داشت:

ما نگران پست دروازه‌بانی تیم نیستیم، چون مهدی رحمتی را داریم؛ البته دوست نداشتیم که این اتفاق رخ دهد و حسینی از دربی محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم تصمیم داور سختگیرانه بود و او حداقل باید یک تذکر می‌گرفت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی