Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حراج سکه متوقف شد!، خبر خوش وزیر کشور برای اهوازی‌ها، از افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور تا شیوع آنفلوآنزای فصلی درایران و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه‌ها بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حراج سکه متوقف شد!، خبر خوش وزیر کشور برای اهوازی‌ها، از افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور تا شیوع آنفلوآنزای فصلی درایران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.

براساس دستور بانک مرکزی؛ حراج سکه متوقف شد

میزان: در حالی که قرار بود سی و نهمین حراجی سکه امروز در شعب بانک کارگشایی انجام شود، اما این حراجی از امروز در شعب این بانک متوقف شده است. حراج سکه‌های تمام بهار و نیم بهار آزادی در بانک کارگشایی از روز شنبه چهارم آذرماه آغاز شده بود. این حراج بر حسب دستور بانک مرکزی و برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از طریق بانک کارگشایی در بسته‌های ۲۰ تایی و بدون محدودیت خرید به متقاضیان انجام می‌شد.

خبر خوش وزیر کشور برای اهوازی‌ها

فارس: امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهری عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اتوبوس‌ و کامیون‌هایی که امروز تحویل داده می‌شود مربوط به طرحی نیست که رئیس‌جمهور وعده آن را دادند؛ بلکه جزء طرح‌هایی است که با مشارکت انجام شده است. امیدواریم دولت تعهد خود به شهرداری‌ها را سرعت دهد تا بتوانیم امر نوسازی ناوگان حمل و نقل را سرعت دهیم. وزیر کشور در مورد متروی اهواز بیان داشت: زیرساخت‌های متروی اهواز در حال آماده شدن است و گفته می‌شود سال 97 افتتاح خواهد شد.

اقدام جالب یک نانوایی در کرمانشاه

مشرق: نانوایی سنگکی واقع در محله چاله چاله کرمانشاه در اقدامی شایسته قفسه کتاب در مغازه ایجاد کرده تا مشتریان در زمان حضورشان مطالعه کنند.

شوخی خطرناک نخست وزیر کانادا با فرزندش

«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا در حاشیه سفر خود به هند به همراه خانواده‌اش از تاج محل نیز بازدید کرد.

افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند کشور در ارومیه

ایرنا: بیمارستان بین المللی 300 تختخوابی میلاد در ارومیه به عنوان نخستین بیمارستان هوشمند کشور امروز به بهره برداری رسید. بیمارستان بین المللی 300 تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است؛ به گفته سازندگان، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.

شیوع نوع جدید آنفلوآنزای فصلی درایران

واکسن وارداتی آنفلوانزا به کشور حاوی سه نوع H1N1 ، H3N2 و آنفلوانزای B از نوع ویکتوریا است و برای مقابله با نوع یاماگاتا محافظت کامل ایجاد نمی کند. تب، بدن درد، سرفه، عطسه و در فرم شدید بیماری استفراغ، تهوع، اسهال از علائم این بیماری است. ممکن است برخی از افرادی که واکسن آنفلوانزای موجود را تزریق کردند هم به این نوع بیماری مبتلا شوند. هرچند آنفلوآنزای فصلی به اندازه آنفلوانزای نوع حاد پرندگان خطرناک نیست اما مردم باید مراقبت لازم را در این زمینه به عمل آورند تا از بروز این بیماری پیشگیری شود. شستن به موقع دست، تزریق واکسن و رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی و دست ندادن به دیگران از جمله مواردی است که سبب جلوگیری از این بیماری می شود. مردانی به تبعات سو تبلیغات فضای مجازی علیه واکسن آنفلوانزای فصلی اشاره کرد و گفت که امسال به این دلیل شاهد عدم واکیسناسیون برخی از افراد در معرض خطر در کشور بودیم. این موضوع نشان می دهد که اطلاع رسانی اصحاب رسانه و ارائه مطالب و اطلاعات علمی مورد نیاز مردم از سوی استادان دانشگاه ها و خبرگان این رشته، به اندازه کافی نبوده و به همین دلیل نتوانستند برهجمه فضای مجازی غلبه کنند. فضای مجازی با بزرگ کردن عوارض بسیار نادر یک واکسن، سبب شد تا عده ای از مردم از تزریق این واکسن خودداری کنند که این موضوع می تواند برای آنان مشکلاتی را به وجود آورد.

جان باختن 790 کوهنورد از سال 90 تا 96 در کوه های ایران

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت که 790کوهنورد، کوهپیما و کوهگرد از سال 90تا 96 در کوه های کشور جان خود را از دست داده اند. یک میلیون کوهپیما و کوهنورد در دامنه های کوه های سراسر کشور فعالیت می کنند که تنها 10درصد از آنان سازمان یافته اند. 64هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در کشور است و تاکنون آماری از ورزشکاران سازمان یافته در سال 96 در دست نیست و باید تا پایان سال منتظر ماند. سال گذشته 10مدال طلای توسط هیمالیانوردان و سنگ‌نوردان کسب شده است. ورزشکاران در این رشته ورزشی در رقابت های مختلف قاره ای موفق به کسب 30مدال شده اند.

گزارش آلودگی هوای پنجم اسفند ماه

مهر: وضعیت کیفی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ١١ مورخ ۹۶/۱۲/۵ در وضعیت سالم بوده است. در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن پاک (۳۱)، ازن پاک (۲۸)، دی اکسید نیتروژن پاک (۴۷)، دی اکسید گوگرد پاک (۱۳)، ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون پاک (۴۱) و ذرات معلق با قطر کمتر از ۲/۵ میکرون سالم (۶۵) بوده است.


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود