Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است که دروازه بان پدیده یک تنه جور همه تیمش را کشیده و عملکردی فوق العاده در بازی امروز داشته است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رجب‌زاده بعد از برد تیمش مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت :

خدا را شکر بازی حساسی را بردیم . تیم پدیده هم با توجه به اینکه بازیکنانش به دلایل مختلف نبودند؛ ولی در دقایقی از مسابقه بر بازی مسلط شدند و حتی گل خورده را جبران کردند و در ضد حمله‌ها موقعیت داشتند که تبدیل به گل نشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز هم خدا را شکر می‌کنم که ما در دقیقه ۹۰ بازی را بردیم . خوشمزگی این گل هم وابسته به دقایق آخر بود و با این نتیجه توانستیم در رده دوم جدول باقی بمانیم .

مهدی رجب‌زاده در پاسخ به صحبت خبرنگاران راجع به کم بازی کردن ربیع عطایا در این تیم گفت:

این نظر شماست و در هر تیمی سرمربی تصمیم گیرنده نهایی است و مربی باید بگوید که چه بازیکنی بازی کند .

رجب‌زاده در خصوص عملکرد دروازه بان حریف خاطرنشان کرد :

در رابطه با بحث حضور این بازیکن در تیم ملی من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم . ولی در بازی امروز یک تنه جور همه تیم پدیده را کشید . چند موقعیت صد در صد تیم ما را گرفت . ولی هر بازیکنی روزهای خوب دارد و امروز روز خوب دروازه بان تیم مشهدی بود .

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • توهمات یک ذهن افراطی