Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@22:31:26 GMT

خوزستان تا دوشنبه بارانی است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۴۹۹۳

خوزستان تا دوشنبه بارانی است

به گزارش ایسکانیوز ، بارش باران موجب لطافت هوای اهواز شد و این بارش ها از اواخر دیشب تاکنون در اهواز آغاز و موجب خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.
همچنین در 24 ساعت گذشته باران در دهدز پنج و نیم میلی متر ، اندیمشک سه و 6 دهم ، آبادان یک و یک دهم ، دزفول هشت دهم ، شوش ، لالی و ماهشهر چهار دهم ، ایذه سه دهم و شادگان و بستان یک دهم میلی متر باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت : همانطور که انتظار می‌رفت سیستم باران زا، از روز گذشته بر روی استان مستقر شده و تا اوایل روز دوشنبه سبب بارشهای گسترده‌ای در استان خواهد شد.
کوروش بهادری افزود : حجم بارشها در مناطق شمال و شمال شرق بیشتر بوده و رعد و برق، تگرگ ، برف در ارتفاعات و تندبادهای لحظه‌ای در این ایام مورد انتظار می باشد.
وی ادامه داد : موج بعدی بارش ها از اواخر دوشنبه وارد استان خواهد شد.

900

باران خو زستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه