Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز(شنبه)در نشست ماهانه این جامعه ضمن اشاره به تحرکات سیاسی رئیس جمهور سابق در ماه های اخیر اظهار داشت: حرکات احمدی نژاد دارد یک مقدار تند می‌شود. این حرکات ابتدا به بهانه عملکرد برخی قوا بود اما الان به سمت ایرادگرفتن از کلیت نظام می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهنر پیرامون این سوال افکار عمومی که چرا با حرکات احمدی نژاد برخورد نمی‌شود، گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: فقط می توانیم بگوییم که در آخر مسیر، پرت نشویم و ان شاءالله عاقبت همه ما ختم به خیر شود.

باهنر ضمن اشاره به ناامنی اخیر در پاسداران تهران تصریح کرد: برخی رسانه ها از واژه دراویش استفاده کردند در حالی که دراویش شعب زیادی دارند و با هم اختلاف نیز دارند و بهتر است به جای استفاده از واژه دراویش، از واژه دواعیش استفاده کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) هفتم اردیبهشت ماه با انتشار فیلمی از برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با اساتید حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا عنوان کرد: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله بین شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روز‌ها شاهد برگزاری اعتراضات و تجمعات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های کشور‌های دیگر از جمله فرانسه نیز برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند