Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:26:05 GMT

کشف کوزه های سفالی 2 هزار و 500 ساله در سیاهکل گیلان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۵۳۸۳

کشف کوزه های سفالی 2 هزار و 500 ساله در سیاهکل گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل از کشف کوزه های سفالی 2 هزار و 500 ساله در این شهرستان واقع در شرق استان گیلان خبر داد.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: ماموران نیروی انتظامی پاسگاه پیرکوه در پی گزارش های مردمی، از حفاری غیرمجاز در یکی از روستاها مطلع شده و بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کشف محل حفاری توسط ماموران افزود: با تحقیقات نامحسوس و کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی متهمان حین خروج از شهرستان شناسایی و متوقف شد.
فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل با اعلام دستگیری سه متهم 62 ، 40 و 32 ساله که در خودرو حضور داشتند، بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان، یک عدد کوزه سفالی متوسط ، یک عدد کوزه سفالی کوچک و مقداری ادوات و تجهیزات حفاری غیرمجاز کشف شد.
سرهنگ محمدی نسب قدمت اشیای کشف شده را طبق اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی شهرستان 2 هزار و 500 سال ذکر کرد و گفت: اقلام کشف شده به اداره میراث فرهنگی شهرستان تحویل و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه