Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه پوشاک محدودیت اعطای گواهی فعالیت به برندهای خارجی در کنار حمایت های دولتی از تولید کنندگان پوشاک داخلی را خواستار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابوالقاسم شیرازی گفت: کلیه اقداماتی که از سال گذشته برای مبارزه با واردات قاچاق پوشاک شروع شده است، سطح واردات غیر مجاز در کشور  را تا 30 درصد کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه پوشاک گفت: به نظر می رسد در خلال واردات پوشاک از معابر رسمی و قانونی واردات پوشاک قاچاق نیز صورت می گیرد که باید کنترل بیشتری شود.وی اظهار امیدواری کرد ساماندهی برندهای خارجی در تقویت و رشد کیفیت و تنوع تولید پوشاک ایرانی تاثیر بگذارد.او افزود: تا کنون 30 برند خارجی ساماندهی شده اند و مانند گذشته نیست.     ابوالقاسم شیرازی با انتقاد از وضعیت اسفناک بازار پوشاک گفت: ساماندهی واردات پوشاک به صورت قانونی نیز می تواند به بازار تولید پوشاک کشور آسب بزند اگر در تعداد آنها محدودیتی نداشته باشیم. صدور مجوزها و برندهای خارجی پوشاک باید کنترل شود همچنین تعداد آنها باید مشخص و محدود باشد.وی افزود: کارگروه ایجاد شده به ساماندهی بازار واردات می پردازد اما تاکنون برای تعداد حضور برندهای خارجی در کشور تدابیری اندیشیده نشده است. نباید بازار پوشاک ایران جولانگاه ارائه پوشاک و برند های خارجی باشد. رئیس اتحادیه پوشاک پیشنهاد کرد ارائه هر برند خارجی می بایست با سه برند ایرانی همراه باشد تا آخرین نفس تولید پوشاک ایرانی به شمارش نیافتد. عرضه پوشاک باید قیمت دار و قابل رقابت باشد.شیرازی افزود: شفاف شدن مالیات، میزان درصد پرداخت بیمه از سوی کارفرما، تعیین تکلیف وضعیت تولیدکنندگان پلاسکو بعنوان بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک کشور از جمله دغدغه های تولیدکنندگان داخلی است.وی بزرگترین حمایت رسانه ملی را به تشویق مردم برای خرید محصولات ایرانی عنوان کرد و افزود: کمک های دولتی در کنار حمایت های مردمی کمک مناسبی برای فروش بهاره این صنف خواهد بود.   گلنار نصراللهی مشاور وزیر صنعت در امور صنایع نساجی در ارتباط تلفنی با گفتگوی 18:30 گفت: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان داخلی برندهای خارجی گواهی فعالیت در داخل کشور می گیرند و باید اصالت آنها اثبات شود و گواهی فعالیت بگیرند.علاوه بر 30 برند دارای گواهی فعالیت 130 برند دیگر در  انتظار گرفتن گواهی فعالیت و فروش محصولاتشان در بازار ایران هستند، در غیر این صورت واردات محصولات آنها غیر مجاز تلقی می شود.
 نصراللهی افزود: کسانیکه نخواهند دستور العمل را رعایت کنند واردات آنها غیر مجاز است.مشاور وزیر صنعت در امور صنایع نساجی افزود: از واردات برند های مختلف خارجی پوشاک حمایت خاصی نمی شود فقط ارائه مجوز واردات برای ساماندهی بازار پوشاک است. برندهای خارجی فقط مجوز فعالیت می گیرند وی ثبت نمایندگی و گواهی فروشگاه پوشاک برای پوشاک خارجی لازم و ضروری دانست.
نصراللهی گفت: پس از ساماندهی بازار پوشاک برای جلوگیری از قاچاق وارداتی به تقویت تولید داخلی نیز پرداخته خواهد شد تا تولید پوشاک داخلی رونق یابد.او افزود: بسته های حمایتی دولت شامل تولید کننده داخلی خواهد شد؛ از جمله مجوز واردات ماشین آلات مورد نیاز، کاهش مالیات و برخی امتیاز های تامین سرمایه برای تولید کنندگان و صادر کنندگان، داخلی.    دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟