Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال الغدیر گلپایگان گفت: تیم الغدیر گلپایگان در فینال مسابقات سوپر لیگ اصفهان با نتیجه چهار بر یک تیم آریا کاشان را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارعالمان؛سید مهدی معرف، در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان کرد: تیم فوتسال زیر 14 سال الغدیر( الماس شهر) گلپایگان با قهرمانی در مسابقات فوتسال سوپر لیگ زیر 14 سال پسران استان اصفهان جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال الغدیر گلپایگان گفت: مسابقات فوتسال سوپر لیگ اصفهان با حضور سه تیم نیکان، چهل ستون و اکباتان از شهر اصفهان و تیم های الغدیر گلپایگان، آریا کاشان و ذوالفقار افوس از تاریخ هجدهم بهمن ماه لغایت چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: تیم الغدیر(الماس شهر) گلپایگان در این رقابت ها توانست در دیدار با تیم افوس با نتیجه یک بر صفر و در دیدار با تیم نیکان اصفهان با نتیجه پنج بر چهار بر رقبای خود غلبه کند.

معرف با بیان اینکه تیم فوتسال الغدیر گلپایگان با کسب شش امتیاز به فینال این رقابت ها راه یافت، اظهار کرد: تیم های الغدیر گلپایگان و آریا کاشان در روز فینال به مصاف هم رفتند که تیم گلپایگان توانست با نتیجه چهار بر یک تیم آریا کاشان را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان در انگلیس تاج‌گذاری کرد

آفتاب‌‌نیوز :

هادی چوپان در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد.

چوپان حدود ۲ هفته پیش هم در مسابقات آمریکا قهرمان شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در گلپایگان چشم انتظار کمک خیران
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • هادی چوپان در انگلیس تاج‌گذاری کرد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر