Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:29:23 GMT

هیس شفر به منتقدان سرمربیان آلمانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۶۱۳۳

سرمربی آلمانی استقلال بر خلاف انتظارها خیلی زود با ایران وفق پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی استقلال یک نیم فصل بعد از حضور در این تیم، برابر فولاد خوزستان قرار گرفت. این سرمربی آلمانی که برابر فولاد خوزستان اولین تجربه حضور روی نیمکت استقلال را تجربه کرده بود، بعد از حضور در ایران از سوی منتقدان با انتقادات زیادی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این انتقادات به آلمانی بودن او باز می گردد. بسیاری از منتقدان شفر عقیده داشتند که این مربی با توجه به آلمانی بودن و البته تفاوت فرهنگ فوتبالی ایران و آلمان نمی تواند چهره موفقی در فوتبال ایران باشد.
شفر برای واکنش نشان دادن به این موضوع به یک نیم فصل زمان لازم داشت و این سرمربی آلمانی در ادامه نتایج درخشان خود یک نیم فصل بعد از حضور در ایران موفق شد با 4 گل فولاد را شکست دهد تا به این ترتیب پاسخ قاطعی به منتقدان خود داده باشد.


سرمربی آلمانی استقلال با موفقیت در دربی می تواند روزهای درخشان خود را کامل کند تا به این ترتیب شیرین ترین اسفند خود را سپری کرده باشد.

 


عکس: سجاد ایمانیان

استقلال تهران وینفرید شفر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتا پائز ۹ اسفند ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.   این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.   پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.   تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.   بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.   پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.   همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند