Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:08:29 GMT

واکنش مولاوردی به توئیتر جعلی منتسب به خود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۶۲۵۷

دستیار ویژه رییس جمهوری درامورحقوق شهروندی ضمن جعلی عنوان‌ کردن صفحه منتسب به خود درشبکه توئیتر، طراحان این سناریو را به رعایت اخلاق شهروندی و اخلاق حرفه ای در فضای مجازی فراخواند.

به گزارش ایرنا، برای چندمین بار یک اکانت جعلی در توئیتر با سوء استفاده از اسم ‌و عنوان و تصویر شهیندخت مولاوردی اقدام به انتشار خبری جعلی در فضای مجازی کرده است و البته بارها نیز درخصوص جعلی بودن این صفحه اطلاع رسانی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولاوردی در کانال تلگرامی خود نوشت: ضمن محکوم کردن این بازی های مبتذل و پیش پا افتاده که در مجموع با هدف تخریب صورت می گیرد و‌ بعضا با در پیش گرفتن سیاست «یکی به میخ ویکی به نعل»، قصد منحرف کردن افکار عمومی را دارد، بر ضرورت و اهمیت آموزش رعایت قانون و حقوق شهروندی به مامورین انتظامی و ضابطین تاکید می کنم و محکوم‌ بودن توسل به خشونت و زور در برخورد با اعتراضات مدنی را توسط هر کس، در هر حالت و در هر زمان و‌ مکان یادآوری می کنم.
وی افزود: احترام، رعایت و تحقق حقوق بشر و شهروندی مسئولیت اصلی دولتهاست و انتظارحداقلی از ماموران و مجریان قانون آن است که ضمن آنکه از نقض حقوق شهروندان پیشگیری می کنند، خود نیز ناقض آن حقوق نباشند.
دستیار رئیس جمهوری یادآورشد: به یاد داشته باشیم که تاثیر اجرای بد قانون به مراتب مخرب تر و بدتر از زیرپا گذاشتن قانون یا بی قانونی است؛ مبادا نتیجه روش ها و شیوه های غلط، در نهایت از دست رفتن ارزش ها باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

 به گزارش تابناک، مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

روزنامه توتواسپورت نوشت پروسه اخذ شهروندی اتحادیه اروپا به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد و او به عنوان بازیکن غیر اروپایی راهی اینتر خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر طارمی رسما بازیکن اینتر خواهد شد. این بازیکن ۳۱ساله در حال حاضر با پورتو قرارداد دارد. اینتر مدت‌هاست با او به توافق رسیده و منتظر پایان فصل است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر این برای انتقال به اینتر آزمایش‌های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته اما تنها موضوع رسمی‌شدن قرارداد است که تا زمانی که این ملی‌پوش ایرانی رسماً قراردادش با پورتو تمام نشود، اعلام نخواهد شد.

زمانی که طارمی رسما  به اینتر بپیوندد، خیلی زود رکوردشکنی خواهد داشت؛ حتی قبل از اینکه پا به توپ شود. پیش از او این تیم ایتالیایی هیچگاه بازیکن ایرانی نداشت و طارمی از این حیث تاریخ‌ساز خواهد شد.

پیوستن طارمی به اینتر باعث می‌شود تیم ایتالیایی فعالیت محدودی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد چون این بازیکن سهمیه غیر اروپایی باشگاه را پر خواهد کرد. این ملی‌پوش ایرانی از سال ۲۰۱۹ در اروپا زندگی می‌کند. او برای تیم‌های ریوآوه و سپس پورتو پرتغال بازی کرده است و مراحل اخذ تابعیت پرتغال برای طارمی در حال انجام است.

  هر باشگاه در فوتبال اروپا سهمیه محدودی برای بازیکنان غیر اروپایی دارد و به همین خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند با اخذ تابعیت اروپایی، این مانع را از میان بردارند.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟