Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:34:30 GMT

هاجسون: دله آلی شیرجه نمی زند و متقلب نیست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۷۰۹۷

هاجسون: دله آلی شیرجه نمی زند و متقلب نیست

هاجسون در حمایت از آلی، اتهامات وارده به او را رد کرده است.

طرفداری- روی هاجسون، با آن دسته از افراردی که دله آلی را در زمره شیرجه زنان قرار می دهند، موافق نیست و او را بازیکنی به دور از تقلب و نیرنگ می داند.

به گزارش ESPN، سرمربی کریستال پالاس در مصاحبه قبل از بازی با تاتنهام، درباره افزایش مجدد هجمه بر روی آلی پس از کسب یک ضربه پنالتی به وسیله او برابر روچدیل، گفته است:

ما درباره تاتنهام و بازیکنان آن در گفتگوی تیمی حرف خواهیم زد ولی از دله آلی و شیرجه زدن چیزی نخواهیم گفت زیرا فکر نمی کنم او چنین کاری کند؛ به همین سادگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او لا توپ می دود و مورد اصابت قرار می گیرد. در طول زمانی که با او (در تیم ملی انگلیس) کار می کردم، هیچ جنبه ای از بازی یا شخصیت خودش راغ نداشتم که بیانگر این باشد او بههر نحوی، تقلب می کند. بله، در محوطه جریمه او را می زنند و بر رویش خطا می کنند. برخی از این صحنه ها پنالتی اعلام می شوند و برخی دیگر نه و وقتی پنالتی اعلام نشود، مردم می گویند که او شیرجه زده است. این طبیعت فوتبال است ولی او مطمئنا تقلب نمی کند و شیرجه نمی زند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • انتقاد از رفتار بلینگام با کین: حد خودت را بدان جود!‏
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه