Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار سریع السیر سابق فوتبال برزیل در مورد دو تیم سابقش در ایتالیا صحبت می کند. او بازی فرداشب رم و میلان را غیرقابل پیش بینی توصیف کرد اما گفت قدرت جالوروسی بر روسونری می چربد.

طرفداری- مارکوس کافو، مدافع سابق تیم های آ اس رم و میلان امروز در پایتخت ایتالیا بود؛ او در تریگوریا، محل تمرینات رم حاضر شد و با بازیکنان و دی فرانسچکو دیداری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع راست سابق تیم ملی برزیل، اوج دوران بازی اش را در پیراهن جالوروسی گذراند اما در سال های پایانی فوتبالش راهی میلان شد و در این تیم نیز افتخارات زیادی کسب کرد. در ادامه مصاحبه کافو با ایل رومانیستا را مرور خواهیم کرد.

آیا هنوز کار رم را دنبال می کنی؟

این چه سوالی است؛ البته که پیگیر وضعیت تیم هستم. این تیم هنوز هم مرا به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. دی فرانچسکو در حال انجام کارهای فوق العاده ای است. او به خوبی می داند در هر بازی چه چیزی در انتظار تیمش است. شما می توانید قهرمان نشوید اما کارهای فوق العاده ای انجام بدهید.

اسکودتو؟

فتح اسکودتو نتیجه یک برنامه ریزی بلند مدت است و در حال حاضر حتی برنامه ریزی به تنهایی نمی تواند قهرمانی را به دنبال داشته باشد؛ شما به کمی شانس هم نیاز دارید. رم در شروع فصل مقابل اینتر بدشانس بود؛ اگر رم می توانست آن دیدار را در المپیکو ببرد؛ به نظرم فصل متفاوتی را تجربه می کرد. بازی رفت مقابل ناپولی نیز بدشانسی دیگری بود؛ نتیجه بازی روی بدشانسی ده روسی رقم خورد؛ این نتایج تعادل را برهم زد.

آلیسون بکر؟

از عملکردش شگفت زده نشده ام؛ به خوبی او را می شناسم. همین حالا هم دروازه بانی در کلاس جهانی است اما می تواند در برخی جنبه ها پیشرفت کند. شاید در حال حاضر بهترین دروازه بان جهان نباشد اما مطمئنم به زودی لقب برترین گلر دنیا را تصاحب می کند.

دیدار فرداشب با میلان در المپیکو؟

اصلا بازی راحتی نیست چون هر دو تیم حساس ترین و کلیدی ترین مقطع فصل را سپری می کنند. هیچ تیمی در این دیدار از پیش برنده نیست. درست است که میلان در فرم خوبی به سر می برد و بهترین نتایج را در هفته های اخیر به دست آورده اما رم تیم قوی تری است.

بازی با شاختار دونتسک؟ 

اوضاع برای رم در لیگ قهرمانان اروپا خوب پیش نرفت اما بازی مقابل میلان می تواند باعث شود تا رم باخت به شاختار را فراموش کند. بازی در خانه، نکته کلیدی برای رم در هر دو بازی مقابل میلان و شاختار است.

خودت را بیشتری رمی می دانی یا میلانی؟

فکر می کنم رم بیشتر در قلبم جای دارد؛ به خاطر اینکه با روزنامه ای رمی مصاحبه می کنم، این را نمی گویم. تنها اسکودتویی که با رم فتح کردم برای من به اندازه کل جام هایی که با میلان بردم، معنی دارد. حس می کنم هنوز هم به تماشاگران جالوروسی نزدیک هستم؛ عاشق آنها و شهر رم هستم؛ رمی ها، مردمی خاص محسوب می شوند و من همیشه هرجایی که باشم آنها را در قلبم دارم. اگر دوباره پا به توپ شوم قطعا در ترکیب اسطوره های رم به میدان می روم؛ این تیم را به بقیه ترجیح می دهم.

کافو طی شش فصل بازی در رم 217 بار برای پایتخت نشینان به میدان رفت. او 5 فصل نیز در میلان بود و 161 بار پیراهن روسونری ها را بر تن کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۲-۰ مقابل اورتون از کورس قهرمانی لیگ برتر دور شد. ابتدا در نیمه اول جرد برنتویت و سپس در نیمه دوم دومینیک کالورت لوین برای تیم شان دایش گلزنی کردند و اورتون را به سه امتیاز رساندند. یورگن کلوپ که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر است در پایان دیدار در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

شکست غیرمنتظره امشب؟
من بسیار ناامید هستم. اجازه دادیم اتفاقات زیادی بیفتد و بازی تبدیل به بازی مدنظر اورتون شد. دو گل از ضربات ایستگاهی. اورتون روی ضربات ایستگاهی واقعا قوی است. این را می‌دانستیم ولی به آنها اجازه دادیم از این راه به ما ضربه بزنند.

گل دوم؟
آنها گل دوم را با کاری که در تمام فصل انجام دادند به ثمر رساندند. ما دقیقا می‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود اما دفاع نکردیم. آنها ضربه آزاد پشت ضربه آزاد به دست می‌آوردند. ما توپ را در اختیار داشتیم اما آنها ضربه آزاد به‌دست می‌آوردند. این بخشی از داستان امشب است. ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

یک باخت دیگر؟
بعد از بازی فولام کمی جو تیم بهتر شده بود اما دوباره با این بازی خراب شد. دو مهاجم‌مان را در این بازی نداشتیم که می‌شود گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در باخت بود. یکی ژوتا به دلیل مصدومیت و یکی خاکپو که الان خوشبختانه پدر شده است.

دلیل شکست؟
ما تلاش کردیم. در نهایت به اندازه کافی خوب نبودیم. اگر ببرید ۵۰ دلیل دارید، اگر شکست بخورید، فقط یک دلیل و آن هم اینکه به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا همینطور است.

کورس قهرمانی؟
شانس بسیار بسیار کمی داریم. نزدیک به صفر. فقط چند نتیجه افتضاح از منچستر سیتی و آرسنال می‌تواند شانس ما را افزایش دهد. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای بردن بازی‌های باقیمانده انجام می‌دهیم.

پیام‌تان به هواداران؟
فقط می‌توان برای این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد. وضعیت عجیبی است. باید بهتر بازی می‌کردیم، اما نشد، به همین دلیل باختیم.

دیگر خبرها

  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم