Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:47:38 GMT

رفسنجان به قطب خوشنویسی کشور تبدیل می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۷۶۶۹

رفسنجان به قطب خوشنویسی کشور تبدیل می شود

رفسنجان - عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت: خوشبختانه با حمایتهایی که در شهرستان از سوی مسئولین صورت گرفته است رفسنجان به یکی از قطبهای خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار خیام عصر شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه خوشنویسی نقطه اظهار داشت: خوشحالم که به بهانه برگزاری نمایشگاه به رفسنجان آمدم و صمیمانه می گویم هیچوقت در رفسنجان احساس غریبی نکردم و حتی از شهر خودم بیشتر رغبت داشته ام که در این شهر نمایشگاه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه با کارها و اقدامات و حمایتهایی که انجام گرفته است رفسنجان به یکی از قطبهای خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل خواهد شد چرا که کار فرهنگی زیرساخت اصلی کشور محسوب می شود و حضور دو استاد چیره دست به نامهای ایزدخواه و طالبی در رفسنجان موید این مطلب است.

عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران اضافه کرد: امیدواریم خانه خوشنویسی و موزه خوشنویسی در رفسنجان ایجاد شود و در اینجا قول می دهم آثار فاخر شورای ارزشیابی به این موزه تعلق بگیرد.

در این نمایشگاه، ۴۱ اثر از اساتید خوشنویسی کشور و رفسنجان آقایان محمود رهبران، احمد احمدی، یادگار خیام، مجید طالبی و علی ایزدخواه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

آثار این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته تا پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه