Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نورالله غلامیان، شهردار شهرکرد، صبح امروز 5 اسفندماه در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به سوابق درخشان و تجارب جهاد دانشگاهی در مباحث علمی و پژوهشی، اظهار کرد: تعامل دوطرفه میان شهرداری شهرکرد و جهاد دانشگاهی استان نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.
غلامیان خاطرنشان کرد: شهرداری باید یک بستر شهری اعم از بهداشت، شورونشاط، معابر، دسترسی‌ها، فضای مناسب شهری، آلودگی‌های شهری محیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به لزوم زیباسازی شهر و تغییر نگرش شهروندان نسبت به سازه شهر، از ایجاد سازمان‌هایی ازجمله سازمان سیمامنظر شهری خبرداد و گفت: استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در این زمینه می‌تواند نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
شهردار شهرکرد به اهمیت فعالیت جهاد دانشگاهی در زمینه های فرهنگی و افکارسنجی اشاره کرد و گفت: شفاف سازی رضایت‌مندی شهروندان از فعالیت‌هایی که تا کنون صورت گرفته و برطرف کردن کمبودها و نواقص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
غلامیان تصریح کرد: فراهم کردن بسترهای گردشگری و مهم‌تر از آن اسکان مسافران می‌تواند در اقتصاد استان کمک بسزایی کند.
شهردار شهرکرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده از توان علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در راستای مدیریت شهری است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز گفت: جهاد دانشگاهی در همه حوزه‌هاي تحقيقاتي، فرهنگي، آموزشي و اشتغال، آمادگي همکاري با شهرداری شهرکرد را دارد و با وجود پتانسیل‌های مختلف خویش به عنوان یک دستگاه همکار در کنار شهرداری شهرکرد خواهد بود.
وحید خلیلی افزود: کلیدی‌ترین موضوع اساس‌نامه جهاد دانشگاهی، هموار کرن یک پل ارتباطی میان جامعه و دانشگاه است.
وی با بیان اینکه اکنون زیرساخت‌های لازم برای ایفای نقش در زمینه توسعه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: امروزه مولفه های توسعه یافتگی تغییر کرده است و لازمه توسعه پایدار، نگاه دانش بنیان به همه بسترهای توسعه یافتگی است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود