Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بزرگ‌ترین پویش مردمی کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه با عنوان «گلریزان بلوط» 16 اسفندماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، این همایش که در تالار وزارت کشور واقع در میدان فاطمی از ساعت 18 تا 21 روز یکشنبه پیش رو به همت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار خواهد شد.
از همه اقشار جامعه و خیران دعوت می شود تا با شرکت در این امر خداپسندانه، به یاری هموطنان مصیبت دیده خود بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته امداد امام خمینی، وزارت کشور، سازمان صدا و سیما، شورای اسلامی شهر تهران، قرارگاه همدلی بلوط، اول مارکت و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران از جمله حامیان این پویش هستند.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد، صدها کشته و هزاران زخمی برجا گذاشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
شبس ** 9386 *1488 **

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: این زمین زلزله در عمق ۷ کیلومتری بوده است وتاکنون خساراتی گزارش نشده است.
محبی افزود: این زمین لرزه در ۲۴ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۷۵ کیلومتری گلمورتی و ۲۰۶ کیلومتری زاهدان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان