Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:03:12 GMT

گرشاسبی: مسلمان مشکل انضباطی ندارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۸۰۱۴

ساعت 24- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال برگزاری جلسه‌ای با اینفانتینو هستیم تا مباحثی در خصوص مسائل حقوقی باشگاه را مطرح کنیم.

 محمدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی امروز سرسره بازی بود. از طرفی هم برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا برای بازی بعدی به بازیکنان استراحت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان امروز خوب بودند و با برد امروز فاصله ما در جدول بیشتر شد.

او افزود: انتظارمان از بازیکنان این است در داربی نیز بازی خوب و تماشاگرپسند به نمایش بگذارند. ان‌شاءالله نتیجه را هم از آن خودشان می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره جلسه مشترک پرسپولیس و استقلال و شائبه تساوی در بازی پیش رو گفت: جلسه مشترکی نداریم و تنها جلسه مطبوعاتی بین مدیران دو باشگاه با رسانه‌ها خواهیم داشت. اصلا این فکرها نیز در سر ما نیست و بازیکنان برای برد به زمین می روند.

گرشاسبی درباره احتمال برگزاری جلسه با اینفانتینو بیان کرد: باشگاه استقلال را نمی‌دانم اما ما به دنبال برگزاری جلسه‌ای با او هستیم تا مباحثی در خصوص مسائل حقوقی باشگاه را مطرح کنیم تا مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه حل شود. دو باشگاه به توافق رسیدیم و هیچ مشکلی بین ما نیست. با توجه به آسیب زیاد پرسپولیس، انتظار داریم نگاه مثبتی به باشگاه پرطرفدار آسیا شود.

او درباره نیمکت نشینی مسلمان هم توضیح داد: سرمربی باشگاه تصمیم می‌گیرد و ما اگر به عنوان مدیرعامل دخالت کنیم، حرفه‌ای و منطقی نیست. برانکو امروز از بازیکنان جوان استفاده و آن‌ها را تست کرد. شاید برای مسلمان هم برنامه‌هایی دارد. اما درباره مسائل انضباطی مسلمان چیزی به ما نگفته و حتی برانکو درخواست تمدید قرارداد با او را کرده است.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر