Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: پروژه بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی شهرستان مهریز با هزینه‌ای بیش از ۹ میلیارد ریال در حال اجراست.

نوروز زاده افزود: عملیات جمع آوری سنگ جدول قدیمی و آسفالت فرسوده همچنین زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری جدید این پروژه و بهسازی فضای سبز با مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه بهسازی بلوار شهید بهشتی حد فاصل دانشگاه پیام نور تا میدان معلم مهمترین مسیر ورودی شهر بافق می‌باشد که در عین حال یکی از مسیر‌های مهم ترافیکی این شهر است که نقش مهم و قابل توجه‌ای درروان سازی ترافیکی شهروندان و مسافران ایفا می‌کند.

شهردار بافق افزود: بهسازی و ساماندهی لاین جنوبی بلوار شهید بهشتی نیز با مساحت ۱۶ هزار متر مربع طی ماه‌های گذشته انجام شده و با اجرای این قطعه، پروژه مذکور تکمیل می‌شود.

نوروززاده، اجرای این پروژه طبق زمانبندی ارائه شده به شهروندان عزیز قبل از پایان سال ۹۶ با هزینه بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی هدف از ساماندهی این بلوار را جلب رضایت شهروندان و مسافران و تردد آسان وسایل نقلیه دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز