Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سوریه در سازمان ملل متحد طی سخنانی در شورای امنیت گفت: صدای مردم سوریه به نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه نمی رسد بلکه این تنها صدای تروریست ها است که به آنها می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، نماینده سوریه در سازمان ملل متحد طی سخنانی در جلسه شورای امنیت پیرامون رای گیری درباره قطعنامه آتش بس در سوریه با بیان اینکه مقر هلال احمر در دمشق با ۱۰ خمپاره توسط تروریست های غوطه شرقی هدف قرار گرفته است، تاکید کرد: آتش بس باید اجرا شود اما ۲۹ قطعنامه سابق نیز باید مورد اجرا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بشار الجعفری» در واکنش به سخنان «ماتیو رایکرافت» نماینده انگلیس در شورای امنیت گفت: سوریه با تروریست هایی مواجه است که انگلیس از آنها حمایت می کند. ما به دلیل اهمیت توقف درگیری ها در سوریه به شکل مثبتی با این قطعنامه بین المللی تعامل کردیم و به توافق آستانه پایبندیم.

وی با بیان اینکه دولت سوریه به صورت جدی با تلاش ها برای برقراری آتش بس تعامل نموده و به مفاد آستانه پایبند بوده است، افزود: تروریست ها با حمایت حامیان خارجی خود به هیچ توافق یا تفاهمی پایبند نبودند و به شکل باورنکردنی توافقنامه های کاهش تنش را نقض کردند و دولت سوریه به صورت استثنایی از خود خویشتنداری نشان داد.

بشار الجعفری اظهار داشت: گروه های تروریست غیرنظامیان را در غوطه شرقی گروگان گرفته اند این درحالی است که صدای مردم سوریه به نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه نمی رسد بلکه این تنها صدای تروریست ها است که به آنها می رسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای حرف شما هم استانی ها در صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ چشم انتظاری اهالی روستای دربند الموت غربی برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم، پاسخگو نبودن به تماس‌های تلفنی در یکی از بیمارستان‌ها و گلایه جاده نامناسب کوهین، موضوعاتی که در بسته صدای مردم به آن پرداخته شده است.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • پای حرف شما هم استانی ها در صدای مردم
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها