Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@21:47:19 GMT

هیچ زن بارداری بین دراویش بازداشت شده نیست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۸۷۲۵

به دنبال اقدامات خرابکارانه هفته گذشته تعدادی از دراویش در منطقه پاسداران تهران، و شایعه‌سازی برخی از کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها در خصوص بازداشت‌ شدگان در عملیات پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

براساس اعلام این مرکز هیچ یک از زنان بازداشت شده دراویش در اختیار پلیس نیستند و حتی یکی از زنانی که در شب حادثه از سوی پلیس بازداشت شده بود با توجه به اظهاراتش مبنی بر باردار بودن، بلافاصله توسط پلیس آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اعلام این مرکز آمده است که بازداشتی‌های مرد دراویش نیز همگی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم عصر روز دوشنبه هفته گذشته تعدادی از دراویش در منطقه پاسداران با تجمع در مقابل کلانتری منطقه قصد حمله به کلانتری و آزاد کردن یکی از دراویش بازداشت شده به اتهام سرقت را داشتند که پس از مواجه با ماموران پلیس در خیابان گلستان هفتم تجمع کرده و یکی از آنها در اقدامی مذبوحانه با یک دستگاه اتوبوس به ماموران حمله‌ور و 3 تن از ماموران پلیس را به شهادت رساند که در نهایت در ساعت 4 بامداد روز سه‌شنبه، پلیس طی عملیاتی 15 دقیقه‌ای تمامی دراویشی که خیابان گلستان را مسدود کرده به اموال عمومی و ساکنان این منطقه آسیب جدی زده و یکی از نیروهای بسیج را نیز به شهادت رسانده بودند دستگیر کرد که بر اساس آمار اعلام شده بیش از 300 نفر در این عملیات دستگیر شدند.

به دنبال این عملیات پلیس برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌های معاند اقدام به شایعه‌سازی در خصوص دستگیرشدگان و خصوصاً زنان دستگیر شده این فرقه پرداختند.
*تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران